جلب مشارکت نخبگان؛ رویکرد اجتماعی یگان ویژه

به گزارش ایسنا سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: امروز تمام تصمیم ها و اقدامات پلیس برای تخصصی، حرفه ای شدن و هر چه بهتر انجام دادن ماموریت ها و وظایف محوله، مبتنی بر نتایج علمی و پژوهشی است.

وی با تشریح رویکرد اجتماعی یگان های ویژه گفت: از جمله راهبردهای اساسی پلیس ویژه، ارتباط گیری و مشارکت دادن نخبگان، سازمان ها و نهادهای تخصصی در حوزه های مرتبط با ماموریت ها برای جامعه محور کردن پلیس و ارائه هر چه بهتر خدمات در راستای برقراری امنیت پایدار است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر ضرورت ایجاد ساختارهای مناسب و رفع موانع ساختاری در جهت تسهیل فرآیند مدیریت دانش تصریح کرد: کارکنان باید در وضعیت هایی قرار گیرند که قابلیت استفاده از توانایی ها و ظرفیت های خود را داشته باشند. آموزش های نوین و یادگیری عملی ضروری است و دامنه وسیعی از فعالیت های مرتبط با انتقال دانش را شامل می شود.

کرمی ادامه داد: برای برقراری امنیت پایدار، نیازمند پلیسی مقتدر و دانش بنیان هستیم و در همین راستا استفاده از دانش، فناوری و تجهیزات بروز از راهبردهای مهم یگان ویژه است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان با اشاره به اجرای طرح معنوی “سفیر شهید” در یگان های ویژه سراسر کشور خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری  درباره یاد شهیدان و گرامیداشت آنان، اجرای طرح سفیر شهید به طور جدی دنبال می شود و این طرح سرآغازی برای تقویت روحیه ایثار و جهاد در راه خدا تلقی شده است.

چگونه به کودکان و نوجوانان خودمراقبتی را آموزش دهیم؟
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا