برگزاری اردوهای مجازی راهیان نور در البرز

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار سیدجلیل موسوی  با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور توضیح داد:این سفر معنوی به دلیل شیوع ویروس کرونا در قالب مجازی و به یاد سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی » برگزار می‌شود , در تلاش هستیم با وجود محدودیت‌های کرونایی این رویداد مهم فرهنگی – حماسی تعطیل نشود.

وی ادامه داد: ایده اعتماد نو به نقل از برنامه راهیان ‌نور مجازی از طرف بسیج دانش‌آموزی ارائه و این ‌رویداد با حمایت سپاه و مشارکت آموزش و پرورش درحال آماده سازی محتوا است. روز ۲۷ آذرماه  جاری این اردوی مهم فرهنگی برای دانش آموزان استان البرز با حضور فرماندهی سپاه استان و مدیر کل آموزش و پرورش در دبیرستان شهیدستان کرج افتتاح  خواهد شد.

موسوی گفت: مرحله اول به مدت پنج روز و مرحله دوم در سه فصل به عنوان استمرارتا پایان تابستان سال آینده به اجرا درمی آید. در صورت سفید شدن وضعیت کشور در پایان سه فصل دانش آموزانی که با ما در مرحله استمرار ارتباط داشته اند به اردوی راهیان نور حقیقی اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع)خاطرنشان کرد: مخاطب ما همه دانش آموزان متوسطه دوم با اولویت پایه دهم به عنوان بخشی از درس آمادگی دفاعی است. تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف استان البرزبه همراه خانواده می توانند دراردوی راهیان نورمجازی حضور پیدا کنند. در طول دوره به معرفی یادمان های شهدا توسط راوی مشاوراستفاده خواهیم کرد و همچنین هرشب و پایان دوره نیز جوایز ارزنده ای در کنار اجرای اعتماد نو به نقل از برنامه های فرهنگی، مذهبی، احکام و آشنایی با شهدا، پرداخت می شود.

«آناتول» روی صحنه رفت
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا