برای دفاع از انقلاب باید با همه توان وارد شد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم پایانی جشنواره گوهر فاطمی عفاف و حجاب این نیرو در مشهد گفت: باید برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب همه توان خود را پای کار بیاوریم.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این که در جریان منکرات و جریان‌های مخالف ارزش‌های انقلاب کسی از خانواده ارتش وجود ندارد نتیجه یک کار فرهنگی مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: دشمن در اروپا با مظاهری مثل نماز و مسجد و اذان برخورد نمی‌کند اما با ورود فرد محجبه به دانشگاه و دیگر اماکن برخورد می‌شود و این نشانگر اهمیت موضوع حجاب و ترس دشمن از آن است.

او با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: احیای این فریضه اهمیت بالایی دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام صالحی نسب رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب خانواده را تنگه اُحُد نظام معرفی کردند و راه حفظ خانواده این است که به این گفته ایشان باور داشته باشیم و آن را ترویج و تبدیل به گفتمان کنیم. اگر ما خانواده را حفظ کرده و سعی کنیم در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار نگیرد ضربه نخواهیم خورد.

وی افزود: مباحث خانواده را باید در اولویت نخست قرار داد و دغدغه دینی بودن خانواده را داشت و خانواده را از آسیب های اجتماعی به خصوص در عرصه فضای مجازی ایمن کرد همچنین باید سواد رسانه ای پدران و مادران افزایش یابد و در عرصه های مختلف مهارتهای همه جانبه کسب کنند.
امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌ شرق ارتش نیز در این مراسم گفت: یکی از برکات نظام تشکیل سازمان عقیدتی – سیاسی در ارتش بود که از برکات آن  ارتش انقلابی، با بصیرت و دارای آگاهی سیاسی اجتماعی و فرهنگی بالاست.
وی افزود: با تهاجم فرهنگی غرب با تمام وجود مقابله و تلاش می‌کنیم در مباحث عفاف و حجاب در شان و جایگاه ارتش فعالیتهای مختلفی انجام دهیم.
وی با بیان این که این قرارگاه سال گذشته در مجموع یگان های ارتش رتبه برتر بصیرت افزایی و معنویت محوری را کسب کرده است ادامه داد: قرارگاه شمال شرق ارتش ارتباط بسیار خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی دارد.

باید سردمدار نجات دنیا از این همه آلودگی و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا