انهدام مخفیگاه داعش در صلاح‌الدین

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش یکی از مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در منطقه «تل الذهب» در منطقه «یثرب» واقع در استان سامراء را هدف قرار دادند و در نتیجه آن پنج تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و مخفیگاه‌ آنها منهدم شد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، این حمله با نظارت فرماندهی عملیات مشترک و طبق داده‌های اطلاعاتی دقیق از سوی سرویس اطلاعات ملی انجام شد.

در همین راستا، یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: بنا به دستور فرماندهی عملیات مشترک و طبق داده‌های اطلاعاتی دقیق، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی دو حمله هوایی به جنوب شهرستان «بلد» واقع در استان صلاح‌الدین انجام دادند که در نتیجه آن دو پناهگاه متعلق به اعضای گروه تروریستی داعش منهدم شدند.

نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش عملیات تفتیش، پاکسازی و پیگرد باقیمانده‌های داعش در سراسر این کشور را به منظور تضمین عدم بازگشت مجدد داعش و عناصر فراری آن ادامه می‌دهند.

عراق در دسامبر سال ۲۰۱۷، پس از حدود سه سال و نیم درگیری با گروه تروریستی داعش که حدود یک سوم کشور را تحت اشغال خود در آورده بود، از آزادسازی کامل اراضی خود از لوث این گروه تروریستی خبر داد.

انتهای پیام

دیدار وزرای خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی در مسکو
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا