ارتش یمن: نیروهای دشمن بعد از شکست‌های پی در پی در مراحل پایانی هستند

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در دیدار با ۳۰۰ فریب‌خورده در صنعا که از جبهه‌های مختلف پادگان‌های مختلف دشمن و مزدورانشان به نیروهای ارتش یمن پیوسته‌اند، گفت: رهبری انقلاب و رهبری عالی سیاسی و نظامی حکم عفو سراسری برای بازگشت به صف نیروهای ملی را صادر کرد تا فرصت دشمنان کشور و ملت و خونریزی ملت یمن را بگیرد.

سریع بار دیگر از بقیه فریب‌خوردگان که همچنان در صف متجاوزان هستند خواست از فرصت بهره گرفته و از حکم عفو عمومی استفاده کنند و فرصت عفو عمومی زمان زیادی ادامه نخواهد داشت.

سریع تاکید کرد، اشغالگران و مزدوران وارد خونریزی علیه ملت بی‌دفاع یمن شدند لذا سرنوشت آنها مانند گذشتگانشان به زور مقاومت ملی این است که به دلیل تن دادن به اشغالگران مجبور به رفتن هستند. کشور بزرگ‌تر از کسانی است که علیه آن توطئه می‌کنند و خودشان را مقابل پول کثیف برای اجرای اعتماد نو به نقل از برنامه‌های اشغالگران صهیونیست و آمریکایی و نیز بازیچه‌هایشان در نجد و حجاز فروخته‌اند.

همچنین کسانی از که از ائتلاف متخاصم بازگشته‌اند روحیه و مسؤولیت پذیری رهبری انقلاب، سیاسی و نظامی عالی در صنعا را با صدور عفو سراسری و در آغوش گرفتن تمام کسانی که فریب شعارهای دشمن را خورده‌اند، ستودند.

انتهای پیام

تاثیر دستور ترامپ بر سفر دانشجویان ایرانی و دارندگان گرین کارت آمریکا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا