حسین‌پور: مسیر پیشرفت علمی کشور با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشورمان، بیان کرد: دست آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و برخی از حکام عرب پشت این اقدام جنایتکارانه است. آن ها در تلاش هستند تا از هر جهت به ملت ایران فشار بیاورند و هدف اصلی آنها ممانعت از رشد و پیشرفت ملت ایران است.

وی در ادامه اظهار کرد: اما ملت ایران علی رغم خواسته دشمن روز به روز قوی تر می شود. اما این اقدامات جنایتکارانه نیز بی پاسخ نخواهد ماند. مجلس نیز طرح دو فوریتی را برای خروج از پروتکل الحاقی تهیه کرده است، اما بنده بر این باورم باید اقدام متقابل صورت گیرد. باید قاطعانه با دشمن برخورد شده و متقابلا به آن ها پاسخ دهیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: ترور دانشمند هسته ای کشورمان ضایعه بزرگی است اما ما به سطحی از علم و فناوری دست یافته ایم که این مسیر قابل توقف نیست. همان طور که با شهادت آیت الله مطهری، بهشتی، باهنر و سایر شهدای گرانقدر در طول این چهل سال انقلاب اسلامی با قدرت مسیر پیشرفت را طی کرده است امروز نیز خون این شهید بزرگوار قطعا منجر به ادامه یافتن مسیر پیشرفت علمی کشور با سرعت بیشتری از قبل خواهد شد.

انتهای پیام

هشدار قوه قضائیه به فعالان بازار بورس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا