حضور فیزیکی گوینده‌ها در کرونا به حداقل رسیده است

محمد جعفر محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در رادیو رعایت شده و استودیوها ضدعفونی می‌شوند. اما خب شرایط سختی است و رسانه خط مقدم است و نمی‌شود تعطیل شود. مردم از همین رسانه یاد می‌گیرند که چگونه با این بلا که بر سر مردم جهان نازل شده است، مقابله کنند.

این مدیر رادیو ادامه داد: ما سعی می‌کنیم تا حضور فیزیکی افراد به حداقل برسد و تعداد افراد حاضر در رادیو را هم به حداقل رسانده‌ایم اما نمی‌توان آنتن را تعطیل کرد. اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایی که ضبطی باشند و امکان ضبطشان در فضای دیگری هم باشد را سعی می‌کنیم بیشتر داشته باشیم. گوینده ها با ماسک اعتماد نو به نقل از برنامه اجرا می‌کنند و هیچ اشکالی به وجود نمی‌آید. صدابردارها تلاش می‌کنند تا صدا را به نحو احسن برسانند.

محمدزاده درباره گوینده تازه درگذشته رادیو ـ حسین نورشاهی ـ به دلیل ابتلاء به کرونا، گفت: مرحوم نورشاهی یکی از همکاران خوش نام و خوش سابقه رادیو ایران و صدای جمهوری اسلامی ایران بود. ایشان دو ویژگی بارز داشت؛ یکی شخصیتشان که انسان متواضع، وارسته و اهل فرهنگ و دانش بود و دیگر سبکی که از اجراء آغاز کردند و نقطه عطفی شد برای اجراهای بعد از خودشان؛ اجراء در اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مذهبی و به ویژه افق گاهی که صدایشان در خاطر تمام مردم ایران باقی مانده است.

مدیر رادیو ایران اظهار کرد: ما از عید قصد داشتیم برای ایشان به عنوان پیشکسوت اعتماد نو به نقل از برنامه‌های دینی مراسم تجلیلی برگزار کنیم که فضای کرونایی این مراسم را به تاخیر انداخت و اکنون هم که اجل مهلت نداد این امر محقق شود. ان شاءالله فرصتی فراهم شود تا حداقل یادمانی برای ایشان برگزار کنیم تا مردم ایشان را بیشتر بشناسند.

«دو منظومه نویافته» اثر پژوهشگر بوشهری منتشر شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا