کشف ۴۱۰ کیلوگرم حشیش در فارس

سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲۶ آبان به پایگاه خبریان گفت: با کسب خبری در خصوص تردد خودروهای حامل موادمخدر در محورهای مواصلاتی شرق فارس، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

حبیبی خاطرنشان کرد: پس از کسب این خبر، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور “داراب- شیراز” اعزام شده و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان “داراب” گشت‌های محسوس و نامحسوس را اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی و اجرا کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران در نهایت به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ظنین شده و دستور ایست صادر کردند، اما راننده‌های این خودروها بدون توجه به اخطار ایست پلیس، متواری شدند.

حبیبی گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، هر ۲ خودرو متوقف شده و در بازرسی از آن ها، ۴۱۰ کیلوگرم حشیش کشف شد و در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

کشف تریاک در پاسارگاد

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد نیز از کشف یک محموله ۷۰ کیلوگرمی تریاک از یک خودرو خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی خاطرنشان کرد که این کشف توسط ماموران انتظامی پاسارگاد و حین کنترل خودروهای عبوری در محور سعادت‌شهر به آباده، از یک وانت پراید انجام شده است.

توکلی با یادآوری اینکه در رابطه با این محموله یک قاچاقچی دستگیر و به مقام قضایی تحویل شده است، خواستار همراهی شهروندان در اعلام گزارش در رابطه با خرید و فروش و نگهداری موادمخدر شد.

انتهای پیام

زالی: شاهد افزایش مراجعه بیماران زیر ۲۵ سال و بالای ۷۰ سال هستیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا