تعداد فرزندان مهاجر جدا افتاده از والدین در مرز آمریکا بیش از تعداد آمار قبلی است

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، وکلایی که تلاش می‌کنند تا این کودکان را که با سیاست تحمل صفر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مرز از خانواده‌های خود جدا افتاده‌اند بار دیگر به والدینشان ملحق کنند، حالا می‌گویند آنها نمی‌توانند والدین ۶۶۶ کودک را بیایند.

ماه گذشته میلادی، این وکلا که نماینده این کودکان هستند به یکی از قضات فدرال گفته بودند، والدین ۵۴۵ کودک هنوز با وجود تلاش‌هایشان برای ارتباط برقرار کردن با آنها پیدا نشده‌اند.

استیون هرتزوگ در ایمیلی به وزارت دادگستری آمریکا گفته که تعداد این کودکان بیشتر است چون حالا شامل افرادی می‌شود که دولت ترامپ برای آنها شماره تلفنی تهیه نکرده است.

وی به وکلای وزارت دادگستری نماینده دولت گفته است: ما از دولت برای ارائه هرگونه اطلاعات تماس به روز شده یا سایر اطلاعاتی که ممکن است در برقراری تماس برای همه ۶۶۶ والدین مفید باشد، قدردانی می‌کنیم.

لی گلرنت، معاون رئیس پروژه حقوق مهاجران اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا به شبکه خبری ان.بی.سی گفت، آمارهای جدید به ۵۴۵ نفری افزوده شده که دولت اطلاعاتی از آنها نداده است که منجر به جستجوی معنادار شود اما امیدواریم که دولت این اطلاعات را به ما بدهد.

سیاست تحمل صفر که در آن، کودکان و والدین مهاجر جدا می‌شوند، در آوریل و ژوئن ۲۰۱۸ اجرایی شد. اما دولت پیشتر اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای آزمایشی را در بخش ال پاسو اجرایی کرده و بسیاری از کودکانی که به خانواده‌هایش ملحق نشدند، در این اعتماد نو به نقل از برنامه آزمایشی جدا شدند.

اسیران فلسطینی زندان‌ها را به دانشگاه‌ تبدیل کرده‌اند
هم اکنون بخوانید

جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفته که نیروی ویژه‌ای را برای ملحق شدن مجدد خانواده‌های جدا افتاده ایجاد می‌کند.

دو منبع مطلع اعلام کردند که بایدن هنوز انتخاب نکرده که آیا والدین جداافتاده اجازه خواهند داشت تا به آمریکا بیایند و درخواست پناهندگی بدهند یا خیر.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سه =

دکمه بازگشت به بالا