ترامپ: در ایالت‌های دموکرات‌ها جلو بودم اما تک تک ناپدید شدند!

به گزارش ایسنا، به نقل از یورونیوز، شمارش آرا در ایالت‌های میشیگان، جورجیا، نوادا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و ویسکانسین همچنان ادامه دارد و این شش ایالت رئیس جمهوری آینده ایالات متحده آمریکا را مشخص می‌کنند.

هم اکنون بایدن در سه ایالت از این شش ایالت پیش است و ترامپ نیز در سه ایالت دیگر پیشتازی خود را حفظ کرده است.

از سوی دیگر هفتمین ایالتی که هنوز آرای آن به‌طور کامل شمرده نشده، آریزونا است اما باتوجه به فاصله سه درصدی باقی مانده و برتری جو بایدن با شمارش بیش از ۸۰ درصد آرا، به نظر می‌رسد ۱۱ رای الکترال این ایالت در سبد بایدن قرار گیرد.

ترامپ در دو توییت به جابجایی آرا در سه ایالت اعتراض کرد و نوشت: «در هر سوراخی در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان دنبال پیدا کردن رای برای بایدن هستند. این برای کشورمان بسیار بد است.»

وی در توییت دیگری نوشت: «سخت تلاش می‌کنند تا ۵۰۰ هزار رای پیشتازی او را در پنسیلوانیا از بین ببرند- به زودی. به همین ترتیب در میشیگان و جاهای دیگر.»

دونالد ترامپ در توییتی به ایالت‌هایی اشاره کرد که در آن‌ها پیشتاز بود اما بایدن در حال حاضر جلو افتاده و گفت که « دیشب در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها پیش افتاده بودم اما به طرز معجزه‌آسایی تک تک آن‌ها ناپدید شدند. بسیار عجیب است.»

توییتر پس از انتشار این مطلب از سوی رئیس جمهوری آمریکا، به آن برچسب زد و نوشت: «برخی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توییت مورد مناقشه بوده و ممکن است در مورد انتخابات یا روش‌های مدنی دیگر گمراه کننده باشد.»

ابراز تمایل پاپ برای سفر به کی‌یف
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا