استانداردهای دوگانه و سرخ‌تر انگاری خون برخی دیگر از آدمیان در صحنه جهانی بیداد می‌کند


استانداردهای دوگانه و سرخ‌تر انگاری خون برخی دیگر از آدمیان در صحنه جهانی بیداد می‌کند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با حضور در سفارت افغانستان در پاریس و امضای دفتر یادبود حمله تروریستی دانشگاه کابل، با قربانیان این حادثه ادای احترام کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، «بهرام قاسمی» امروز با حضور در محل سفارت افغانستان که با استقبال سفیر افغانستان در پاریس همراه بود، علاوه بر تحریر کلامی در این دفتر یادبود و ادای احترام به تمامی قربانیان این حادثه غم بار تروریستی، دقایقی با سفیر افغانستان گفت و گو کرد و نگرانی خود را از افزایش کشته شدگان دانشجو با توجه به جراحت عمیق برخی از آنان که تحت مداوا هستند، ابراز کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در این خصوص نوشت: در اولین لحظات صبح امروز با حضور در محل سفارت افغانستان که با استقبال سفیر افغانستان در پاریس آقای عزیزی همراه بود، علاوه بر تحریر کلامی در این دفتر یادبود و ادای احترام به تمامی قربانیان این حادثه غم بار تروریستی، دقایقی با سفیر افغانستان گپ و گفت داشتیم. سفیر نگران افزایش کشته شدگان دانشجو با توجه به جراحت عمیق برخی از آنان که تحت مداوا هستند، بود.

وی افزود: در دفتر یادبود، به بحث تروریسم و این حادثه شوم که علیه ساحت مقدس دانشگاه و دانشجویان به عنوان آینده سازان آن کشور که تمامی با چهره های معصوم و جوان خود مظلومیت خود را فریاد می کردند چندخطی و نه چندان به آسانی به یادبود آنان که قربانی خشم و نفرت کینه توزانه تروریست ها قرارگرفته اند، نوشتم.

 این دیپلمات کشورمان اضافه کرد: شوربختانه هنوز استانداردهای دوگانه و سرخ‌تر انگاری خون برخی دیگر از آدمیان در صحنه جهانی بیداد می کند. ریشه های مالی، لجستیک، آموزش و تئوریک این گونه اقدامات و حامیان واقعی آنان در اشکال مختلف احتمالاً برای تمامی قدرت ها و کشورهایی که مبارزه با تروریسم و حقوق بشر را سرلوحه کار خود می دانند شناخته شده است.

تأکید جهانگیری برای رسیدگی به خسارات کشاورزان شهرستان رودبار کرمان
هم اکنون بخوانید

 قاسمی ادامه داد: تروریسم و ترور به هرشکل آن و در هر کجا و با هر هدف محکوم و نیازمند یک مبارزه پایدار، هوشمند، مستمر و همه جانبه و بدور از هرگونه سیاسی کاری و مصلحت های سوداگرانه اقتصادی و سیاسی است. جان آدمی و کرامت انسانی نباید لگدمال و قربانی پندار و کردارهای سودجویانه زورمداران زرپرست قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا