قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان مرکزی آغاز بکار کرد

سید علی آقازاده یازدهم آبانماه در آئین آغاز فعالیت قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی، آموزش بیشتر به مردم و اطلاع رسانی از خطرات و تهدیدات ناشی از شیوع ویروس کرونا برای سلامت جامعه را یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه دانست و گفت: قرارگاه در گام اول مبحث ارشاد و راهنمایی و نظارت بر رفتار مردم را دنبال می کند و اگر این نظارت ها و کنترل ها انجام گیرد، اقلیتی که متاسفانه در جامعه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، به خیل عظیم رعایت کنندگان می پیوندند و در آینده نزدیک شاهد غلبه بر بیماری خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه این ویروس جان های بسیاری را در دنیا گرفته و لشگر عظیمی را درگیر خود کرده است و روزانه هزینه های سنگینی که به ۱۰ ها میلیارد تومان می رسد را تحمیل کشور می کند پس باید آموزش لازم به مردم داده شود و در گام دوم باید برخورد لازم با مختلفان صورت گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: به نظر می رسد در دو سه هفته اخیر با اقدامات انجام شده و هماهنگی بین نیروهای اجرایی استان، مردم اکثرا پروتکل ها را رعایت می کنند و متاسفانه تعداد کمی همکاری لازم را ندارند که باید بر روی این تعداد متمرکز شویم، تذکرات لازم را بدهیم و اگر تاثیری حاصل نشد حتما باید برخورد لازم صورت گیرد. دراین راستا تمام نیروهای انتظامی و نظامی در کنار دستگاه های اجرایی قرار دارند و آماده انجام کار انقلابی و جهادی هستیم و امیدواریم با راه اندازی این قرارگاه که امروز در دلیجان، اراک و ساوه فعال شده و تا چند روز آینده در کل استان تعمیم می یابد، بتوانیم نتایج ماموریت حساس و دقیق واگذار شده به قرارگاه را شاهد باشیم.

واکنش دانشگاه امیرکبیر به دشواری سوالات امتحانات مجازی/ کتاب‌های درسی لاتین منبع مطالعاتی دانشجویان مهندسی
هم اکنون بخوانید

وی با ابراز خرسندی از همکاری سازمان های امدادی مانند هلال احمر و اورژانس در امر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه، افزود: داوطلبان هلال احمر در قالب اجرای طرح آمران سلامت و تذکر لسانی در سطح شهرها مستقر هستند و از ظرفیت بسیج هم می توان استفاده کرد. اگر با اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی خوب حرکت کنیم طی دو هفته آینده تا یک ماه پیش رو می توان اثرات این تلاش ها و اعتماد نو به نقل از برنامه ها را شاهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

دکمه بازگشت به بالا