سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی خوب و رو به افزایش است

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتریدر سفر به سیستان وبلوچستان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، فعالیت نیروی انتظامی را در عمل به راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی خوب توصیف کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در اکثر نقاط کشور حضور دارد و امروز اعتماد مردم به این ارگان خوب و رو به افزایش است.

فرمانده ناجا با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که نیروهای مسلح با نهایت ظرفیت ورود کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی در مسأله کرونا از همان روزهای اول اقداماتی از جمله مبارزه با محتکران، کنترل اوضاع در فضای مجازی، کمک به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در اختیار قرار دادن ظرفیت بهداشت و درمان نیروی انتظامی برای مردم را در دستور کار قرار داد.

سردار اشتری با اشاره به شرایط خاص استان سیستان وبلوچستان و همجواری با کشورهای بی‌ثبات منطقه، بیان داشت: در این سال‌ها در استان اقدامات بزرگی صورت گرفته و به لطف عملکرد نیروهای ما امنیت پابرجاست و شاخص‌ها نشان دهنده رشد روند کار است. 

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان نیز با اشاره به گستردگی و تنوع قومی و مذهبی و تلاش‌های دشمنان در آن سوی مرزها، وضعیت استان را ویژه‌ توصیف کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط از نیروی انتظامی انتظار می‌رود که هم مظهر قدرت و اقتدار و پشتوانه‌ای برای اهداف نظام باشد و هم مظهر محبت و لطف و عطوفت باشد.

امام جمعه زاهدان عنوان داشت: برآیند این دو ویژگی این است که برخوردها با متخلفان با نگاه طبیبانه و با هدف خیر انجام می‌شود و این ذهنیت در افکار عمومی هم تقویت می‌شود و نتیجتا مردم نیروی انتظامی را جدا از خودشان نمی‌دانند.

تقویت گردش خون با روش‌های طبیعی
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: با توجه به تنوع قومی و قبیله‌ای در استان، نیروی انتظامی در مورد همه پیروان ادیان و مذاهب یکسان عمل کند و تفاوتی قائل نشود و این تعبیر مقام معظم رهبری را که فرمودند نظام اسلامی باید حقوق عمومی را رعایت کند حتی در مورد کسانی که نظام و انقلاب را قبول ندارند، محقق نماید.

حجت الاسلام والمسلمین محامی خواستار پشتیبانی بیشتر در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از استان شد و تاکید کرد: با توجه به مقوله قاچاق و گردش پول زیاد در استان، جهات اخلاقی و معنوی نیروها باید تقویت شود تا بتوانند روی نفس خود کار کنند و در برابر لغزش‌ها ایستادگی نمایند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا