بررسی مشکلات کامیونداران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی در کمیسیون انرژی

مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه ثارالله،سازمان تامین اجتماعی، انجمن صنفی کامیون‌داران، سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور حضور داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: مشکل کامیون‌داران که در انتقال سوخت با موانعی رو به رو هستند مورد بحث و بررسی بررسی قرار گرفت. در این جهت قرارگاه ثارالله تهران گزارشی را درخصوص مشکلات تامین سوخت کامیون‌ها و لوازم یدکی به ویژه لاستیک ارائه دادند که با حضور مسئولان و دستگاه‌های مرتبط این مشکلات بررسی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: عمده مشکل کامیون‌داران مالی است چراکه بودجه ای که در اختیار دارند کفاف هزینه‌ های آنان را نمی‌دهد. دولت باید علاوه بر افزایش سهمیه سوخت کامیون‌‎داران، کمک‌های لازم را در جهت تامین تجهیزات مورد نیازشان داشته باشد. هم چنین در جلسه امروز لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب پس از بررسی با اصلاحاتی به تصویب کمیسیون رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: در ادامه نیز گزارش کمیته گاز کمیسیون نیز درخصوص طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا جلسات بیشتری برگزار شده و مجددا برای بررسی به صحن کمیسیون بیاید.

انتهای پیام

فن‌بازار صنعت خودرو راه‌اندازی می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 17 =

دکمه بازگشت به بالا