انجام تعهدات برای حمایت از کشورهای در حال توسعه

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان ایزو در پنجاه و چهارمین نشست بین المللی کمیته کشورهای در حال توسعه ایزو، بر اهمیت اعتماد نو به نقل از برنامه عملیاتی کشورهای در حال توسعه در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۵  تأکید کرد و به سخنان خود در زمینه توانمندسازی و ظرفیت سازی در کشورهای در حال توسعه و مشارکت اثربخش آنها در فعالیت های بین المللی، ادامه داد.  

در این نشست نیره پیروزبخت – رئیس سازمان ملی استاندارد ایران –  سودابه یحیی زاده – معاون تدوین و ترویج استاندارد – فرحناز قلاسی – مدیر کل دفتر مطالعات تطبیقی و مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی – مژده روشن طبری – مشاور رئیس و تعدادی از کارشناسان سازمان حضور داشتند.

مژده روشن طبری، رئیس جدید کمیته DEVCO در این جلسه با آرزوی موفقیت برای همه کشورها خواستار همکاری صمیمانه میان کشورهای در حال توسعه به منظور پیشبرد اهداف و اجرایی شدن اعتماد نو به نقل از برنامه‌های کمیته شد و تاکید کرد : در طی دوره کاری خود به عنوان رئیس کمیته کشورهای در حال توسعه در راستای تحقق اهداف کاری کمیته تلاش خواهد کرد.  

گفتنی است، کمیته DEVCO دارای ۱۵۱ عضو از کشورهای جهان بوده که ایران نیز یکی از اعضای فعال این کمیته است.

همچنین گزارشی از روند امور و اقدامات انجام شده در این کمیته توسط رئیس کنونی کمیته DEVCO خانم Lena Dargham ارائه شد. از مباحث مطروحه دیگر در این نشست چگونگی تبدیل بحران به فرصت و توانمندسازی به منظور دستیابی به عملکرد بیشتر و درک معنایی کار بود.

انتهای پیام

آغاز پرواز مستقیم مسافری کاراکاس- تهران- کاراکاس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا