رتبه اول اجرای طرح‌های خیرمحور در کشور متعلق به استان مرکزی است

محمد نصیری روز پنجشنبه یکم آبان در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان پرمخاطره و حادثه خیز است، در جریان حوادث ایجاد شده در کشور از جمله سیل و زلزله و کرونا ضمن خدمت به مردم استان به سایر استان‌ها نیز ارائه خدمت کرده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر یک سازمان و نهاد اجتماعی است، افزود: اجتماعی بودن این نهاد نشان از  فراگیری و همه جانبه بودن آن دارد. هلال احمر یک سازمان خدوم است که در شرایط سخت و عادی خدمت رسانی می کند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: استان مرکزی در زمینه جمع آوری کمک های مردمی در طول این سال ها رتبه سوم و در بحث اجرای طرح‌های خیرمحور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

نصیری بیان کرد: چهار عضو از هفت عضو اصلی مجمع خیرین کشور از استان مرکزی هستند که به سراسر کشور خدمت رسانی می‌کنند. همجنین این استان در بحث ارائه خدمت توسط تیم پزشکی نیز رتبه برتر کشور را داراست که نمونه آن خدمت رسانی پزشکان به مردم سیستان و بلوچستان بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم علیرضا محمودی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی معرفی و از خدمات محمد محمدی تقدیر شد.

انتهای پیام

توزیع ۱.۵ میلیون بسته افطاری در لبیک به توصیه رهبری /پخش ۴۰۰ تن برنج ایرانی برای پخت غذای گرم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا