بررسی مشکلات تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی در کمیسیون بهداشت

زهرا شیخی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسات صبح و عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: جلسه صبح کمیسیون با حضور رئیس مرکز پژوهش ها تشکیل شد و در آن اولویت های تقنینی در حوزه بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین کمیسیون به طرح مربوط به آموزشگاه های آزاد و فنی حرفه ای به دلیل مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی رای مثبت نداد.

وی افزود: در جلسه بعد از ظهر آقای میرمحمدی رئیس کمیته اقتصاد سلامت و تجهیزات پزشکی کمیسیون گزارشی از روند واردات تجهیزات پزشکی و مشکلات تولید کنندگان ارائه کرد؛ جلسه ای که با حضور مسئول تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، رئیس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و جمعی از تولید کننده ها و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی تشکیل شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توضیح داد: در این جلسه تولید کنندگان و وارد کنندگان به ارائه مشکلات خود پرداختند. قرار شد مشکلات و پیشنهاداتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه دهند تا کمیسیون برای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را صورت دهد.

شیخی همچنین گفت که در این جلسه کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی تصویب شد و کمیسیون ضمن تصویب طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار آن را برای بررسی بیشتر به کمیته طرح ها و لوایح ارجاع داد.

انتهای پیام

ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + بیست =

دکمه بازگشت به بالا