تامین امنیت استان بوشهر موجب افتخار نظام و کشور است

۷عبدالکریم گراوند در جمع فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی استان بوشهر در آیین تجلیل از خیرین امنیت ساز استان بوشهر با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: آمار و ارقام ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، گواه این است که ناجا در استان بوشهر عملکرد موفقی داشته است.

وی بیان کرد: جایگاه مطلوب استان بوشهر در زمینه جرائم مختلف، نشان از تلاش بی وقفه تلاشگران نیروی انتظامی در استان است و این استان از نظر تامین امنیت و برخورد با ناامنی جایگاه مثبت و قابل قبولی دارد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تاکید کرد: سلامت و امنیت دو نعمت مهم برای هر فرد و جامعه هستند و جوامعی که ناامنی دارند قدر امنیت را می دانند.

گراوند با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی در توسعه امنیت گفت: امنیت یک نیاز ضروری بشر بوده و انبیا هم از آن غفلت نکردند و در آیات و روایات ائمه هم به اهمیت امنیت اشاره شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید قدردان امنیت در کشور باشیم، اضافه کرد: بوشهر استانی است که در حوزه مرزی و داخلی، ارتباط مستقیم و نزدیکی با امنیت کشور دارد.

وی تاکید کرد: بوشهر فقط تامین کننده امنیت داخل استان نیست و اقداماتی که نیروی انتظامی با همکاری سایر اعضا شورای تامین انجام می‌دهند مایه افتخار کشور و نظام است.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: امنیت جز وظایف اصلی و اساسی مسئولان است و شیوع کرونا نباید ما را از این وظیفه مهم بازدارد.

کشف ۱۱۰ درصدی جرائم تجاوز 

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر هم در این نشست در گزارشی گفت: بر اساس اعلام ستاد فرماندهی انتظامی کشور، استان بوشهر در زمینه وقوع سرقت رتبه ۲۸، وقوع قتل رتبه ۲۴، وقوع شرارت رتبه ۳۳ و مفاسد اجتماعی در رتبه ۳۰ کشور قرار دارد.

"کرونا" خطرناک‌تر از ویروس آنفلوآنزا نیست
هم اکنون بخوانید

خلیل واعظی بیان کرد: همچنین بر اساس همین گزارش، استان بوشهر در شاخص وقوع تصادف رتبه ۲۴، نزاع و درگیری رتبه ۳۲ را دارد که این آمارها نشان از عملکرد موفق نیروی انتظامی استان است.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته ۹۲ درصد سرقت ها و ۱۱۴ درصد قتل ها در استان کشف شده و شاهد کاهش ۳۳ درصدی وقوع قتل هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در این مدت ۷۲ باند مجرمانه در استان دستگیر شدند و شاهد کشف ۱۱۲درصدی جرائم تجاوز در استان بودیم.

واعظی گفت: در استان بوشهر ۲۲۸ خیر امنیت ساز شناسایی و ۲۴۰ میلیارد ریال کمک برای تامین امنیت در استان جمع آوری شده است.

در پایان این نشست از فرشید فتحی، امیر گرد و غلامرضا اسدی به عنوان سه خیر امنیت‌ساز استان بوشهر تجلیل شد.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یازده =

دکمه بازگشت به بالا