بررسی پرونده بورسیه‌های جذب شده در کمیسیون اصل ۹۰


بررسی پرونده بورسیه‌های جذب شده در کمیسیون اصل ۹۰

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ از بررسی پرونده بورسیه‌های جذب شده توسط وزارت علوم در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، علی خضریان در حاشیه جلسه امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه و به منظور بررسی وضعیت پرونده های مرتبط با بورسیه ها برگزار شد، در جمع پایگاه خبریان گفت: این جلسه در ادامه جلسات گذشته کمیسیون برگزار و گزارشات، شکایات و پرونده های مرتبط با موضوع بورسیه از گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد طی جلسه ای بحث اختلافی درخصوص دانشجویانی که حکم جذب دارند، اما وزارت علوم معتقد است باید مجدد پرونده آنها مورد بازنگری و بررسی قرار گیرد، طی روزهای آینده و احتمالا در محل وزارت علوم با حضور وزیر، نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰، هیات عالی جذب و سایر بخش های تصمیم گیر برگزار شود و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ گردد. همچنین آن دسته از افرادی که از دیوان عدالت اداری حکم جذب دارند نیز بدون مشکل تعیین تکلیف شده و پذیرش آنها انجام شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیات علمی براساس اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با اولویت فارغ التحصیلان بورسیه شد.

دستگیری سرشاخه‌های ناآرامی‌ها در تهران، البرز، فارس و خوزستان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا