آریان‌پور: مردم و دولت برای مقابله با کرونا همگام با هم حرکت کنند

رضا آریان پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا سیاست گذاران یعنی دولت و وزارت بهداشت و مشخصا ستاد مقابله با کرونا باید نظارت های دقیقی بر رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند، از طرف دیگر مردم هم دیگر باید به این نتیجه رسیده که از خود و اطرافیانشان محافظت کنند تا با استفاده از حفاظت فردی یعنی استفاده از ماسک، جلوی شیوع ویروس کرونا را بگیرند.

نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس ادامه داد: همچنین مردم باید از حضور در هرگونه تجمع مگر در صورت ضرورت پرهیز کنند یعنی در جمع خانوادگی حاضر نشده و یا به مسافرت نروند و نه این که شاهد ازدحام و ترافیک در جاده های کشور باشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مردم و دولت همگام با یکدیگر حرکت نکنند نمی توان امیدی به کنترل ویروس کرونا داشت. ما در چند ماه گذشته چند پیک کرونا را گذراندیم که امروز این تعداد آمار مبتلایان و فوتی ها جای تاسف دارد و قابل قبول نیست. با ادامه این روند باید منتظر پیک های بعدی کرونا با شدت بیشتری باشیم. 

وی با اشاره به تعیین جرائمی برای متخلفان کرونایی گفت: دولت در این فاز جرائمی را برای کسانی در نظر گرفته که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند. باید جریمه ها به شکلی باشد که اثربخش شود قبل از هر چیزی باید از طریق رسانه ها به خصوص صدا وسیما آموزش داده شود تا مردم بدانند چطور از خود محافظت کنند. 

پیشنهاد افزایش فوق‌العاده جذب مشاغل شرکت هما در هیأت دولت بررسی می‌شود
هم اکنون بخوانید

آریان پور در جمع بندی اظهار کرد: ما باید یاد بگیریم که چطور با کرونا زندگی کنیم شاید سال ها این وضعیت ادامه داشته باشد. پس رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است مردم پروتکل ها را رعایت کرده و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. 

انتهای پیام 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا