توضیحات دادستان شهرستان دیر درباره پرونده مرگ یک دانش آموز


توضیحات دادستان شهرستان دیر درباره پرونده مرگ یک دانش آموز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر از ارجاع پرونده مرگ یک دانش آموز به شعبه بازپرسی خبر داد و گفت: در خصوص تعیین علت فوت بررسی‌ها در حال انجام است.به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، طی روزهای اخیر مطالبی مبنی بر خودکشی یک دانش آموز پسر در شهرستان دیر در فضای مجازی منتشر شد.

علی یزدانی پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر در خصوص فوت این دانش آموز عنوان کرد: در خصوص حلق آویزی دانش آموز محمد موسی زاده در شهرستان دیر در تاریخ ۱۹ مهرماه سال جاری پرونده به شعبه اول بازپرسی دیر ارجاع شد و پزشکی قانونی اعلام کرده که در خصوص تعیین علت فوت بررسی ها در حال انجام است و به محض وصول نتیجه اعلام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در خصوص انتشار پیامک در فضای مجازی از پدر و مادر متوفی توسط شعبه بازپرسی تحقیق شده که در تحقیقات اظهار داشته اند فرزندشان بهانه گوشی همراه میگرفته است اما اینکه حتما خودکشی بابت گوشی همراه بوده پدر و مادر اظهار بی اطلاعی کرده اند.

وی بیان کرد: در خصوص انتشار پیامک در فضای مجازی، طی گزارش پلیس اطلاعات شهرستان دیر اعلام کرده است که این پیامک توسط معلم مدرسه انجام شده و در خصوص صحت و سقم موضوع این گزارش به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده است.

ضرورت استفاده از سازوکارهای موجود بین تهران و تاشکند در خصوص افغانستان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا