کسری ۷۰ هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی

کسری ۷۰ هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی

ایسنا/لرستان معاون وزیر کار گفت: امسال با دریافت تمام حق بیمه‌ها تأمین‌اجتماعی حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان کسری دارد.

دکتر میرزایی، امروز ۲۲ مهر، در شورای اداری الیگودرز، اظهار کرد: وظیفه ما نظارت و پیگیری پروژه‌هایی است که در صندوق بازنشستگی مصوب شده و در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: اعتماد نو به نقل از برنامه مالی و زمان‌بندی در دستور کار است و کاملا مشخص است هر سه پروژه گردشگری حوضیان، کشت و صنعت و لاستیک سازی موانع خارج از وزارتخانه ما را دارند.
میرزایی عنوان کرد: مجتمع ورزشی کارگران را پیگیری می‌کنیم، در قانون بودجه فرصتی وجود دارد در مواردی که بانک‌های عامل بپذیرند و پیشرفت بالای ۴۰ درصد باشد در صورت پذیرش منابع به صورت ۲۰ به ۸۰ سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و بانک عامل تأمین کنند که برای ۲۵ پروژه ورزشی با بانک رفاه و تعاون به توافق رسیدیم.
معاون وزیر کار ادامه داد: بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود بیمه را چه کسی پرداخت می‌کند، چون تأمین اجتماعی نمی‌تواند با منابع خودش کسی را بیمه کند چراکه امسال با دریافت تمام حق بیمه‌ها حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان کسری دارد.
وی افزود: در بودجه ۱۴۰۰ مبالغی که مشخص می‌شود برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی و قالیبافی اعتباری را در نظر بگیرند در لرستان، از ۵۰۰۰نفر قالیبافان ۲۰۰ نفر و از ۶۲۰۰ نفر کارگران ساختمانی ۱۰۰۰ نفر بیمه شدند.
انتهای پیام

پرداخت تسهیلات خرید کالا به بازنشستگان کشوری/جوایز طرح یاری قرعه‌کشی شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا