در برخی مواقع، ادارات استعدادهای برتر را سرکوب می‌کنند

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با تسلیت اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر بر توجه به رعایت پروتکل بهداشتی در این ایام تاکید کرد و اظهار کرد: در عرصه بیماری و شیوع کرونا باید همه در شکستن زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند تا نظام سلامت بتواند بیماری را مدیریت و کنترل کند.

وی با تاکید بر نقش مهم نخبگان در پیشرفت و توسعه جوامع افزود: سرمایه انسانی در همه جوامع مورد توجه ویژه قرار دارد و نخبگان در این حوزه نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

استاندار بوشهر پیشرفت و رشد همه جوامع را توجه به سرمایه‌های انسانی دانست و تاکید کرد: نخبگان برای آینده جوامع از جایگاه مهمی برخوردار هستند ولی نظام اداری باید در حل مشکلات و رفع موانع این سرمایه‌های مهم تلاش کند.

گراوند راه‌اندازی مجمع خیران نخبه‌پرور در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: پیگیری تشکیل مجمع خیران نخبه‌پرور در استان بوشهر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به کمک سمن‌ها در تشکیل مجمع خیران نخبه‌پرور غیردولتی گفت: این مجمع که در راستای خدمت به جامعه برای رشد و پیشرفت فعالیت می‌کند باید از طریق ظرفیت‌های خیران و افراد متمکن حمایت شوند.

این مسئول با اشاره به نقش مهم نخبگان در رشد و پیشرفت جامعه بر لزوم حمایت از آنان تأکید کرد و گفت: پیگیری تشکیل مجمع خیران نخبه‌پرور غیردولتی در استان بوشهر مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر مجمع خیران نخبه‌پرور غیردولتی را یک سرمایه مهم دانست و تصریح کرد: با شکل‌گیری این مجمع حتی بالاتر از پایتخت انرژی پارس جنوبی می‌تواند در توسعه و پیشرفت استان بوشهر اثرگذار باشد. 

امنیت، محور اصلی تمام پیشرفت‌ها در کشور است
هم اکنون بخوانید

گراوند با تبریک به برگزیدگان سومین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر افزود: یکی از مشکلات نظام اداری این است که در برخی مواقع، ادارات استعدادهای برتر را سرکوب می‌کنند که باید از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف مورد نظر بهره جست.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با تاکید بر تدوین بخشنامه در بهره جستن از نیروهای انسانی نخبه خاطرنشان کرد: باید اختیارات استانداران در استفاده از توان تخصصی و ظرفیت نخبگان افزایش یابد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا