/خبرهایی از تئاتر /

مهلت ارسال اثر برای حضور در مسابقه نمایشنامه‌نویسی رویداد «فصل امید»، به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، بنا به درخواست متقاضیان تا پایان مهرماه تمدید شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، مهلت ارسال اثر برای حضور در مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه‌اعتماد نو به نقل از برنامه «فصل امید» تمدید شد.

بر این اساس، مهلت ارسال اثر برای حضور در مسابقه نمایشنامه‌نویسی این رویداد، به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، تا پایان مهرماه تمدید شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش ویژه «فصل امید» در تارنمای «ایران‌تئاتر» نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. چنان‌چه پیش‌تر اعلام شد مهلت ارسال آثار در بخش نمایش‌های صحنه‌ای نیز تا ۲۰ مهرماه است.

متناسب با تمدید مهلت ارسال آثار، نتایج بررسی آثار متقاضی از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی متعاقبا اعلام خواهد شد.

«فصل امید» در دو بخش نمایش‌های صحنه‌ای و مسابقه نمایشنامه‌نویسی با موضوع کودک و نوجوان برگزار می‌شود و اداره‌کل هنرهای نمایشی با همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این اعتماد نو به نقل از برنامه ویژه را به‌جهت تبعات شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به شکل مرسوم در سال جاری و با هدف حمایت از آثار ویژه مخاطبین این گروه سنی، تدارک دیده است.

نمایش “مرز” دوباره به صحنه خواهد رفت

نمایش «مرز» که پیش از این با نام «اخته» قرار بود در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا برود، بعد از بازبینی و کسب مجوز از تاریخ ۱۹ مهر لغایت ۲ آبان ساعت ۲۱:۳۰ به صحنه خواهد رفت.

زنانی که هنرشان به نام مردان نوشته شد!
هم اکنون بخوانید

البته این بازگشایی در شرایطی انجام خواهد شد که ستاد ملی کرونا اجازه بدهد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، این نمایش روایت‌گر سختی و مشقت زندگی کولبران است و تمام داستان از نگاه و زبان سرباز مرزبان به نام امید روایت می‌شود.

عوامل این اثر هنری عبارتند از:کارگردان و بازیگر: امید اولیایی، نویسنده: حمیدرضا اسدزاده، مشاور کارگردان:مسعود ترابی، مدیر روابط عمومی و هماهنگی: گیتی شاکری، مدیر رسانه:محمد حسین عبداللهی، دستیارکارگردان: سینا منتظری، مریم رضایی، طراح نور:پدرام رضوانی، عکاسان: کوروش برزی،سمیه شوقیان، گریم: پروین شفیعی، طراح پوستر و بروشور: مینا قانع.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا