سو مدیریت، فرصت‌های ما را به تهدید تبدیل می‌کند


سو مدیریت، فرصت‌های ما را به تهدید تبدیل می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتماد نو به نقل از برنامه ششم توسعه عملیاتی نوشته نشده است و بیشتر آرزو نویسی بدون توجه به ظرفیت‌ها بوده است، گفت: به‌دلیل سوء مدیریت‌، فرصت‌های ما دارند به تهدید تبدیل می‌شوند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسۀ بررسی نظام مسائل استان مازندران اظهار داشت: چرا نمی‌توانیم استان را اداره کنیم؟ ما منابع داریم، آنچه ما را به اینجا رسانده اعتماد نو به نقل از برنامه نداشتن است و سوء مدیریت دلیل بی‌اعتماد نو به نقل از برنامگی‌هاست.

وی با بیان اینکه همۀ فرصت‌های ما دارند به تهدید تبدیل می‌شوند، افزود: گردشگری که فرصت استان مازندران است با سوء مدیریت به تهدید تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفۀ اجرایی بر عهدۀ دولت است، عنوان کرد: ما در مجلس باید ریل‌گذاری کنیم، زمینه‌های قانونی پیشرفت را فراهم کنیم و بعد بایستیم و بر اجرای درست آنها نظارت کنیم. 

قالیباف همچنین خاطرنشان کرد: آب داریم ولی مردم تشنه هستند و مشکل کشاورزی داریم. سوء مدیریت‌ها فقط باعث سوختن فرصت‌ها نمی‌شود بلکه فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کند.

وی تصریح کرد: اعتماد نو به نقل از برنامه ششم توسعه واقعا عملیاتی نوشته نشده است و بیشتر آرزو نویسی بدون توجه به ظرفیت‌ها بوده است. اعتماد نو به نقل از برنامه هفتم باید عملیاتی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید ماموریت‌ها و اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایمان را در سه سطح تقسیم کنیم: سطوح ملی، منطقه‌ای و محلی. 

قالیباف در ادامه سخنانش عنوان کرد: باید برای هر سه سطح احکام دقیق ومشخص بنویسیم. این احکام باید ناظر به مشکلات میدانی محلی در سطح استان و شهرستان ولی ناظر به رویکردهای ملی باشد.

پیشنهادهای مطرح‌شده برای بازگشت به برجام، همچنان روی میز است
هم اکنون بخوانید

رئیس مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: زنجیره عوامل پیشران در سطح شهر، استان و منطقه را باید یکجا ببینیم تا پیشرفت اتفاق بیفتد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =

دکمه بازگشت به بالا