مناظره ترامپ و بایدن فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد


مناظره ترامپ و بایدن فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان ما روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند ، گفت: همگان شاهد بودند که ابرقدرت مدعی اربابی و کدخدایی در جهان چگونه درمراسم مناظره ترامپ و بایدن رسوا شد و این مناظره فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار حمید خدادی با اشاره به نگاه مومنان  به دنیا اظهار کرد: دنیا برای همه مسیر عبور است و نباید بگذاریم ساعات عمرمان در دنیا بی بهره بگذرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حمید خدادی گفت: این شهید والامقام همواره عمر و دوران خدمت  خود را به مجاهدت در راه خدا گذراند  و توانسته بود بسیاری از حوادث و مشکلات را کاهش دهد و این‌ها به منزله عمل صالح و نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: تحمل درد شیمیایی هم برای او و همه همرزمانش نوعی سرمایه و عبادت محسوب می‌شود.

وی  با یادآوری مجاهدت ها و نقش آفرینی ها و ویژگی های شخصیتی سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ، گفت: تنها آرزوی این شهید بزرگوار ما شهادت بود و ما مکرر در دوران حیات با برکتش و بعد از شهادت شهیدان کاظمی و طهرانی مقدم آرزوی ایشان برای شهادت را دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در ادامه با بیان اینکه در نظام ولایی و در شرایطی که باب جهاد و شهادت باز است، حیف است با مرگ طبیعی از دنیا برویم،گفت: هیچ عملی به اندازه خدمت به امت اسلامی و جهاد در راه خدا ارزشمند نیست و امروز در صحنه جهانی و داخلی شرایط برای ایثارگری و مجاهدت فراهم است.

سخنگوی حزب اتحاد ملت: ظرفیت بی بدیل دموکراسی ترامپ را به زیر کشید
هم اکنون بخوانید

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه  دشمنان ما روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند ، گفت: همگان شاهد بودند که ابرقدرت مدعی اربابی و کدخدایی در جهان چگونه درمراسم مناظره ترامپ و بایدن رسوا شد و این مناظره فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد و ما در ایام کرونا مردم داری مسئولان آمریکایی را هم دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پایان اظهار کرد: از سوی دیگر  ایثار ، گذشت و مردم داری و نوعدوستی ملت ایران در ایام شیوع کرونا برای جهانیان مشخص شد و ما همان ایثارگری دروان دفاع مقدس را در ایام کرونا شاهد بودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا