شعرهای قیصر امین‌پور با صدای بهروز رضوی + صوت

محمدباقر رضایی، سردبیر اعتماد نو به نقل از برنامه ضمن اعلام این که کتاب دکتر قیصر امین‌پور از روز( شنبه ۱۲ تا پنجشنبه ۱۷ مهر) خوانده خواهد شد، درباره جزییات اعتماد نو به نقل از برنامه به ایسنا گفت: «توفان در پرانتز» را سال ۱۳۶۵، انتشارات برگ در ۱۳۷ صفحه و شمارگان شش هزار نسخه منتشر کرده است و در اعتماد نو به نقل از برنامه «کتاب شب» خوانش این کتاب در قالب شش قسمت ۲۰ دقیقهای خواهد بود.

او اضافه کرد: محتوای این کتاب نثرهای ادبی و داستانی قیصر امین‌پور است که تا به حال زیر سایه شهرت شعرهای او، به طور مطلوب دیده نشده و کمتر کسی با آنها آشنایی دارد.

رضایی یادآور شد: «کتاب شب» رادیو در راستای وظیفه و اهداف راهبردی خود که بازخوانی کتاب‌های ارزشمند و مفید ایران و جهان برای مخاطبان رسانه در جهت چشم‌انداز فرهنگی نظام و بهره‌وری عمومی از اندیشه‌های سرآمدان فکر و فرهنگ است، معمولا کتاب‌هایی را برای مخاطبان خود انتخاب می‌کند که کمتر در دسترس است.

کتاب «توفان در پرانتز» نیز از جمله کتاب‌های کمیاب زنده‌یاد قیصر امین پور است که شنوندگان رادیو می‌توانند آن را به مدت ۱۲۰ دقیقه و در شش قسمت از اعتماد نو به نقل از برنامه «کتاب شب» بشنوند.

به گفته سردبیر کتاب شب، در این اعتماد نو به نقل از برنامه شعرهای زیبای شاعر نیز در لابه لای مطالب کتاب با صدای بهروز رضوی خوانده خواهد شد.

اعتماد نو به نقل از برنامه «کتاب شب» به سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی، تهیهکنندگی رضا قربانی و زرین کشاورز، در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می‌شود و ساعت پخش آن ۳۰: ۲۳ دقیقه شنبه تا پنجشنبه است.

نشست «مرتضی و ما» در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود/ در راستای سیزدهمین گردهم‌آیی فعالان علوم‌انسانی انقلاب اسلامی
هم اکنون بخوانید

قسمتی از شعرخوانی بهروز رضوی در بازخوانی کتاب «توفان در پرانتز» در اعتماد نو به نقل از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران را در زیر می‌شنوید:

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا