آمادگی بسیج سازندگی برای کمک به بازاریان حادثه‌دیده

ذوالفقار عباسی فر در گفت وگو با پایگاه خبریان در خصوص حادثه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی دیلم، اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان دیلم از بدو حادثه صبح امروز در محل آتش‌سوزی حضور پیدا کرده و تا اطفاء کامل حریق در کنار دستگاه‌های امدادی مشغول به خدمات‌رسانی بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: بعد از مهار آتش نیز نیروهای جهادگر در محل حادثه حضور دارند و آماده خدمات‌رسانی در کنار دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی اظهار کرد: صاحبان این ۲۰۰ غرفه‌ای که امروز در آتش سوخته، اغلب افراد ساحل‌نشینی هستند که به دلیل بضاعت مالی بسیار پایین، توان اجاره مغازه را نداشته و تنها راه امرار معاش آنها از طریق برپایی بازارچه موقت بوده است.

عباسی‌فر با بیان اینکه همه نهادها باید برای کمک به افراد حادثه‌دیده بازارچه دیلم وارد عمل شوند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی این آمادگی را دارند که در کنار صنایع نفت و گاز، دستگاه‌های اجرایی و خیرین استان بوشهر اقدام به خدمات‌رسانی کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از همه بسیجیانی که با دلسوزی و دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری برای کمک به مردم در محل آتش‌سوزی حضور دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

افزایش ۲۳ درصدی مراجعه بیماران به مجتمع دارویی، درمانی هلال ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =

دکمه بازگشت به بالا