صندوق توسعه ملی محدودیتی برای ارائه تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری ندارد

«ولی تیموری» در بازدید از طرح نیمه ساز یک هتل در اردکان با بیان این که مجموعه مذکور طرحی بسیار مناسب و چشمگیری در اردکان است، اظهار کرد: این طرح در مسیر ترانزیت کشور واقع شده و با توجه به نیازسنجی گردشگری و ظرفیت منطقه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که مسائل حقوقی طرح‌های سرمایه‌گذاری مشابه قابل حل شدن هستند، اظهار کرد: مسائل مربوط به گردشگری را در حد توان و امکان بررسی و برطرف خواهیم کرد.

تیموری با بیان این که صندوق توسعه ملی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور محدودیتی در حوزه اعطای تسهیلات ندارد، گفت: این طرح نیز می‌تواند به میزان درخواستی و بدون محدودیت اقدام بهدریافت تسهیلات کند اما در مجموع باید در تکمیل چنین طرح‌هایی سرعت عمل داشته باشیم.

مشکلات طرح نیمه تمام هتل اردکان برطرف شود

«محمدرضا دشتی» رییس فراکسیون گردشگری مجلس با گلایه از مشکلات موجود بر سر راه این طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، اظهار کرد: مشکلات این طرح باید برطرف شود تا با بهره برداری از آن به زیرساخت‌های گردشگری استان و کشور افزوده شود.

نماینده مردم اردکان خواستار پیگیری و رفع مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری نیمه تمام گردشگری استان شد و تصریح کرد: البته در صورت حمایت به خصوص در حوزه تسهیلات، طرح‌های مشابه سرمایه‌گذاری کشور نیز در موعد مقرر و با اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی تکمیل شوند.

گفتنی است؛ در این بازدید مشکلات دیگر این طرح مانند مشکلات سند و زمین، مشکلات مربوط به سی.ان.جی شهرداری در مجاورت این بنا و سایر مشکلات مربوط به اخذ تسهیلات توسط بانک‌های عامل مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

فراخوان هفدهمین نمایشگاه تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر منتشر شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =

دکمه بازگشت به بالا