روحانی روز ملی ارمنستان را تبریک و بر تعمیق روابط تهران ایروان تاکید کرد


روحانی روز ملی ارمنستان را تبریک و بر تعمیق روابط تهران ایروان تاکید کرد

رئیس جمهور ایران در پیام‌هایی جداگانه به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک و بر تعمیق روابط فیمابین تهران ایروان تاکید کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط تهران – ایروان بیش از پیش و در راستای منافع دو ملت گسترش و تعمیق یابد.

وی در بخشی از پیام تبریک به آرمن سرکیسیان، رئیس جمهوری ارمنستان گفت: امیدوارم با عنایت به پیوندهای تاریخی، فرهنگی و اجتماعی دو کشور و همچنین در پرتو تلاش‌های مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد توسعه روزافزون مناسبات فیمابین در جهت تأمین منافع دو ملت باشیم.

رئیس جمهور در پیام تبریک به نیکول پاشینیان، نخست وزیر جمهوری ارمنستان نیز تصریح کرد: بدون تردید پیوندهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و روابط دوستانه فیمابین، بستری زاینده را برای توسعه و تعمیق روابط فراهم نموده و مردم دو کشور خواهند توانست با هم‌افزایی در مسیر توسعه، الگویی برای روابط سازنده و دوستانه میان کشورهای جهان باشند.

روحانی ابراز امیدواری کرد تا در پرتو تلاش و تعاملات نزدیک و دوستانه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد آینده‌ای روشن، توأم با شکوفایی برای دو ملت باشیم.

گزارش وزیر بهداشت از دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم شب نوزدهم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا