احداث ۴ دهکده ورزش در پایتخت

امیر محسنی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در راستای بازپیوند خانواده‌ها و افراد جامعه اقدام به طراحی دهکده‌های ورزش کردیم.

وی با بیان اینکه در دهکده‌های ورزش، ورزش و بازی‌های مختلف با محوریت فرزندان و والدین طراحی شده است، گفت: خانواده‌ها می‌تواند با مراجعه به این دهکده‌ها از امکانات ویژه و تفریحی این مجموعه‌ها استفاده کنند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان این که در دهکده‌های ورزش پیش بینی کمپ برای خانواده‌ها شده است گفت: سعی کردیم اعتماد نو به نقل از برنامه‌های ویژه و جذاب برای اقامت کمپی خانواده‌ها برای یک الی دو شب را فراهم کنیم تا  افراد یک نوع جدید زندگی تجربه کنند و این در حالی است که ورود گوشی همراه، کامپیوتر و غیره به این دهکده‌ها ممنوع است و قرار نیست که افراد درگیر فضاهای مجازی شوند.

محسنی با بیان اینکه می‌خواهیم با اجرای طرح دهکده ورزش ، شهر را به سمت انسان محور شدن سوق دهیم، گفت: برهمین اساس در نظر داریم در چهار نقطه تهران از جمله بوستان ولایت، پارک آبی آزادگان، پارک سرخه حصار و بوستان کوهسار دهکده ورزش را برپا کنیم.

وی افزود: ۴۰ هکتار از بوستان ولایت، ۱۱ هکتار از پارک آبی آزادگان، ۵۰ هکتار از پارک سرخه حصار و ۱۵ هکتار از بوستان کوهسار به دهکده ورزش تبدیل می‌شود و این درحالیست که در پارک آبی آزادگان، امکان برگزاری تفریحات آبی نیز وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر مطالعات ابتدایی اجرای طرح دهکده ورزش به پایان رسیده است و براساس اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی های انجام شده تا سه ماه دیگر عملیات اجرایی احداث دهکده ورزش در بوستان ولایت آغاز می‌شود.

سالی ۶۰ هزار ایرانی به دلیل "سیگار" می‌میرند
هم اکنون بخوانید

محسنی افزود: براساس اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی‌های انجام شده احداث هر دهکده ورزش  بعد از اتمام مطالعات بایستی ۱۸ ماه به اتمام برسدو اولین دهکده ورزشی نیز در بوستان ولایت دایر خواهد شد.

وی در عین حال این را هم گفت: تمام اقدامات انجام شده برای احداث دهکده ورزش با توان و ظرفیت بخش خصوصی خواهد بود که در این راستا فراخوان‌های لازم صادر خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =

دکمه بازگشت به بالا