کشف ۵۹۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان ورامین

به گزارش ایسنا سردار کیومرث عــزیـــزی اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های ماینر، در یکی از روستاهای ورامین و استفاده از برق شبکه به صورت غیر قانونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران و پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران به اتفاق نماینده اداره برق شهرستان ورامین پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعلامی اعزام شدند، گفت: در بازرسی از این باغ ۵۹۳  دستگاه ماینرکشف شد که در اجرای دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین و هماهنگی با ریاست اداره تعزیرات، کلیه اموال جمع آوری و تحویل پلیس امنیت اقتصادی استان و سازمان اموال تملیکی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: ارزش ریالی این دستگاه ها توسط کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال تعیین شده است. در این رابطه مکان موصوف پلمب شد و دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس عزیزی در پایان از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سودجویان با پلیس همکاری و هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

کاربرد ماسک‌های پارچه‌ای و پزشکی در مقابله با ویروس کرونا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا