توهین نظام سلطه به پیامبر (ص) بخاطر ناکامی آنها در خاورمیانه جدید است

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین(ع) تهران که عصر پنجشنبه (۲۰ شهریور) در اعتراض به توهین دوباره مجله فرانسوی شارلی‌ابدو فرانسه برگزار شد، با بیان اینکه تفرقه و خودباختگی در بین بعضی از کشورهای اسلامی و سران سرسپرده برخی از کشورهای عربی به دشمن این جرأت را داده است که تعرض و توهین به ساحت مقدس کنند، اظهار کرد: وقتی امروز برخی کشورهای عربی در مقابل رژیم صهیونیستی گردن کج می‌کنند نباید انتظار حرمت‌شکنی از سوی دشمن را نداشت.

وی ادامه داد: وقتی می‌بینیم دلارهای نفتی ذخیره شده کشورهای عربی خرج تجهیز جریان‌های تکفیری و تروریستی و جنگ‌های نیابتی نظام سلطه می‌شود نباید انتظاری غیر از این داشت که دشمن به راحتی به ساحت رسول خدا(ص) توهین کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: نظام سلطه در ناکامی ایجاد خاورمیانه جدید و عدم تحقق آن از سوی جمهوری اسلامی ایران بغض و کینه دارد. این امر یکی از دلایل اقدامات توهین‌آمیز از سوی آنها است.

ذوالنور یادآور شد: دشمن بسیار حیله‌گر در حال تلاش است معامله قرن را در منطقه حاکم کند تا از این طریق راه تنفس رژیم صهیونیستی را فراهم کند، امروز نگرانی پیوسته رژیم صهیونیستی از وحدت کشورهای اسلامی است، دیگر آن زمان که رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه حمله کند گذشت، اگر امروز آنها جنگی را شروع کنند نمی‌توانند یک‌طرفه آتش‌بس برقرار کنند.

وی افزود: صهیونیسم بین‌الملل با همه وجود بسیج شده است تا رژیم خود را استمرار ببخشد. نظام سلطه تلاش کرد برای صهیونیست ملت‌سازی کند از این رو فلسطین را انتخاب کردند. در همین راستا موضوعاتی چون هلوکاس برای مظلوم‌نمایی یهود قرار دادند تا موج مهاجرت را آغاز کنند.

علت آتش گرفتن سینما بهمن شیراز چه بود؟
هم اکنون بخوانید

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران به همه ابعاد نظام سلطه آگاه است، در عین حال به نظام سلطه و کشور فرانسه اعتراض می‌کنیم و در فراخوان مجلس شورای اسلامی به سفیر فرانسه نیز این انزجار را اعلام کردیم.

ذوالنور با ذکر این ‌توصیه که امروز به یک وحدت و انسجام نیاز داریم تا از این حرکات منسجم احمقانه آسیب نبینیم، خاطرنشان کرد: باید بدانیم وقتی دشمن به این حرکات دست می‌زند از ناحیه قرآن و مسلمانان ترس دارد و این نشان می‌دهد مسلمانان جهان در اوج قدرت هستند.

وی گفت: کسانی که به ساحت مسلمانان تعرض می‌کنند بدانند که اقدامشان بی‌پاسخ نخواهد بود، سلمان رشدی از زمانی که کتاب آیات شیطانی را نوشته است آیا تا به امروز  یک روز خوش دیده است. پس بقیه هتاک‌ها نیز بدانند این اقدامشان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا