پیشگیری از جرم جزو اصلی ترین وظایف فرماندهان باشد

به گزارش ایسنا سردار حسن کرمی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده یگان های ویژه ناجا که با حضور فرماندهان، مدیران و روسای یگان ویژه سراسر کشور به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شد، به مقوله مسئولیت پذیری پرداخت و گفت: مسئولیت پذیری به نوبه خود کاری دشوار است. هر شخص که سمتی را می پذیرد باید جوابگوی همه مسائل پیرامونی آن وظیفه ای که بر عهده گرفته باشد، شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس در کسوت فرماندهی و دیگر مسئولیت ها در حال خدمت بودند، همه تلاش خود را می کردند تا ضمن رعایت عدالت و حفظ حق و حقوق نیروهای زیر مجموعه خود از حدود شرعی نیز عبور نکنند. این عملکرد باید سرلوحه همه فرماندهان باشد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه با بیان اینکه یگان ویژه در همه حال ارتقای توان رزم و آمادگی عملیاتی را در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: یگان های ویژه با اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم از آن خود کند. نقش رویکرد اجتماعی درانجام مطلوب ماموریت های ذاتی و غیر ذاتی مهم و تاثیرگذار است. این رویکرد باید در کنار ارتقای توان رزم  و آمادگی عملیاتی روز به روز تقویت شود.

کرمی با تاکید بر تعاملات با دیگر ارگان ها و دستگاه ها اظهارکرد: یکی دیگر از اعتماد نو به نقل از برنامه های ویژه در این یگان، ارتباط گیری موثر با سایر نهادها و ارگان ها به خصوص مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ها، شورای امنیت ملی و وزارت کشوراست. ان شاء الله بتوانیم به اهداف خود در ارتقای یگان های ویژه که در تامین امنیت مطلوب تر جامعه تاثیر بسزایی دارد، برسیم.

"سرباز" زینت کشور است/ضرورت حفظ کرامت انسانی افراد در نظام اسلامی
هم اکنون بخوانید

وی به حضور سردار حسین اشتری در هفته جاری در یگان های ویژه اشاره کرد و گفت: حضور فرمانده ناجا در یگان های ویژه همیشه پر از خیر و برکت بوده است. اجرای دستورات و رهنمودهای فرمانده ناجا دراولویت همه فرماندهان یگان ویژه است. یکی از دستورات و دغدغه های او هوشمند سازی یگان های ویژه در راستای اجرای مطلوب ماموریت هاست که باید همه فرماندهان در انجام این مهم تمام توان خود را به کار بگیرند.

رئیس پلیس ویژه کشور ادامه داد: از دیگر پیگیری های فرمانده ناجا، ارتقای معیشت کارکنان یگان ویژه است. با توجه به گستردگی یگان های ویژه، باید تمام هم و غم فرماندهان و مدیران یگان ویژه به ثمر رساندن این مقوله مهم باشد. با ارائه راهکارها و پیشنهادات کارساز باید قدم های خوب و رو به جلویی را درخصوص کارکنان این نیرو برداریم.

کرمی در پایان سخنان خود موضوع پیشگیری ازجرایم را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: موضوع پیشگیری از جرم باید جزو اصلی ترین وظایف فرماندهان قرار داشته باشد. ما به عنوان فرمانده با هوشیاری و دقت در عملکرد، رفتار و کردار نیروها نباید اجاره بدهیم که دچار مشکلی شوند. با پیگیری مشکلات کاری و شخصی کارکنان می توانیم نقش بسزایی در کاهش جرایم داشته باشیم و با اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی دقیق موجبات انگیزه خدمتی را در بین کارکنان ارتقا. دهیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  در این جلسه از زحمات سردار “جواد شاهی” تقدیر و حکم انتصاب سرهنگ “سلمان قلی زاده” به عنوان معاون هماهنگ کننده یگان های ویژه ناجا قرائت شد.

کاهش ۱۱ درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین/ ادامه روند بازگشت زائران تا هفته آینده
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =

دکمه بازگشت به بالا