فرصت پیش آمده در کرونا برای اصلاح ساختار ارائه خدمات غنیمت است

دکتر قاسم جان بابایی چهارشنبه ۱۹ شهریورماه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان، اظهار کرد: دانشگاه‌ علوم پزشکی همدان از جمله دانشگاه‌های خوب و باصالت است و از این ظرفیت برخوردار است که در ردیف دانشگاه‌های طراز اول قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان از جمله دانشگاه‌های فعال است و مسئولیت خود را به درستی انجام می‌دهد، افزود: حرکت دانشگاه در مسیر مناسب رضایت مردم را فراهم می‌کند و بر این اساس باید از ظرفیت خود برای کسب جایگاه بالاتر  استفاده کند.

جان بابایی هدف نخست از حضور خود در این استان را قدردانی از زحمات و تلاش مسئولان و کارکنان دانشگاه عنوان کرد و یادآور شد: زحمات شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان دانشگاه در مدیریت بحران کرونا قابل تحسین و بسیار ارزشمند است از این رو بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش همه مسئولان این مجموعه تشکر و قدردانی کنم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه انتقال تجارب دومین هدف این حضور و جلسه است، بیان کرد: تجربه میدانی بسیار ارزشمند است و انتقال این تجارب موجب بررسی نقاط ضعف و قوت شده و در مدیریت این شرایط بیشتر به ما کمک می‌کند.

جان‌بابایی ادامه داد: آموزش باید در رأس معاونت‌های دانشگاه در بحران کرونا باشد و این فرصت مغتنمی است که تولیدات معاونت آموزشی دانشگاه در این ایام مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد چراکه تمام مجموعه بهداشت و درمان مصرف کننده تولیدات معاونت آموزشی هستند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با بیان اینکه لازم است فرصت پیش آمده در کرونا را برای اصلاح ساختار ارائه خدمات مغتنم شماریم، گفت: آدم‌هایی که در بحران کرونا از دست رفتند بیشترین سرمایه و ضرر کشور در این شرایط محسوب می‌شوند بنابراین اگر از این فرصت برای اصلاح ساختار بهره‌مند نشویم به تعهد خود عمل نکرده‌ایم.

تاکید سازمان جهانی بهداشت برای مقابله با عوامل اصلی مرگ‌ومیر در جهان
هم اکنون بخوانید

وی تصریح کرد: باید با استفاده از اصلاح ساختار، برای روزهای غیر کرونایی فرآیند ایمن‌تر و روان‌تری از خدمت داشته باشیم بنابراین باید از پبشنهادات و تجارب، استفاده بهتر و بیشتر صورت گیرد.  

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا