اوپک کارگاه انرژی و فناوری اطلاعات برگزار می‌کند

به گزارش ایسنا، دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)اعلام کرد که (۳۱ شهریورماه) دومین کارگاه آموزشی انرژی و فناوری اطلاعات را از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می‌کند.

هدف از این گفت‌وگو و تبادل اطلاعات درباره موضوع‌های کلیدی مرتبط با فناوری انرژی و نوآوری است. رویداد امسال اعتماد نو به نقل از برنامه گسترده‌ای از مسائلی مانند آینده هیدروژن آبی، دیجیتالی‌ شدن در بخش انرژی و همچنین امنیت سایبری و فناوری بلاکچین است.

از تعدادی از کارشناسان صنعتی کشورهای عضو اوپک، دیگر کشورهای تولیدکننده و مصرف‌کننده نفت، سازمان‌های بین‌المللی و شرکت‌های پیشرو جهانی برای شرکت در این کارگاه دعوت می‌شود.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این باره گفت: صنعت انرژی، به‌ویژه بخش نفت، همواره مشتاق استفاده و توسعه فناوری‌های پیشرفته برای بهبود کارآیی و اثربخشی فعالیت خود در کنار اعتبار زیست‌محیطی خود بوده است.

وی افزود: ما در اوپک دائم تازه‌ترین فناوری‌های صنعت خود و آثار آن بر بخش‌های مختلف از جمله زنجیره تأمین را بررسی و تحلیل می‌کنیم. این فناوری‌ها تغییرات بسیاری در ما ایجاد کرده‌اند و انتظار داریم این روند در آینده نیز ادامه یابد.

این رویداد که اکنون به بخش دوم خود رسیده است، قسمتی از اعتماد نو به نقل از برنامه تحقیقاتی دبیرخانه اوپک است که در آن کارگاه‌ها و نشست‌های فنی برگزار می‌شود و به‌عنوان محلی برای گفت‌وگو و تبادل اطلاعات درباره مهم‌ترین مسائل صنعت انرژی عمل می‌کند.

انتهای پیام

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد_تیر1401
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا