چگونه می توان برنامه مناسبتی جذاب ساخت؟

تهیه‌کننده اعتماد نو به نقل از برنامه «مکث» به ایسنا می‌گوید: در ایام عزاداری درباره محرم و سوژه‌های محرمی صحبت می‌کنیم و نیز اتفاقاتی که در محرم برای افراد افتاده است.

جواد فرحانی با بیان اینکه تغییر در لحن، موسیقی و لباس از ویژگی‌های بارز اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مناسبتی محرم است، گفت: ما در این فصل سوژه‌هایی را برای اعتماد نو به نقل از برنامه «مکث» انتخاب کرده‌ایم که داستانشان مرتبط با محرم و صفر است. یکی از سوژه های ما پسر بی گناهی بود که در ماه محرم و صفر مردم برایش پول جمع کردند و آزاد شد. یا مثلا شیوه‌ی عزاداری اسرا در محرم و صفر در زمان اسارت چگونه بوده است.

فرحانی درباره اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مناسبتی ایام عزاداری و اینکه چگونه می توان جذابیت و تاثیرگذاری را حفظ کرد، توضیح داد: سازمان صداوسیما برای این ایام چند مدل اعتماد نو به نقل از برنامه در نظر می‌گیرد. یک سری از اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها را نمی توان در این ماه کار کرد. در ماه محرم و صفر مدل سریال‌ها هم فرق می‌کند. سریال‌های کمدی و تاک شوهای سرگرم‌کننده را نمی‌توان در محرم پخش کرد. اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها باید با حال و هوای محرم طراحی شوند تا مخاطب هم بتواند استفاده کند.

این تهیه‌کننده در عین حال با تاکید بر تاثیرگذاری پرداخت غیرمستقیم به موضوعات مذهبی و مناسبتی، ادامه داد: نمیتوان فقط مداحی ها و عزاداری های صرف را پخش کرد. یک ساعت‌هایی هم می‌توان اعتماد نو به نقل از برنامه ‌هایی تولید و روی آنتن برد که شیرینی و جذابیشان به این است که با نگاه محرم ساخته شده‌اند و حال و هوای محرم در آن‌ها دیده می‌شود. تاثیرگذاری این اعتماد نو به نقل از برنامه ها بر مخاطب بالاست.

فصل جدید «بریم بسازیم» از ماه رمضان به روی آنتن شبکه یک می‌رود
هم اکنون بخوانید
اعتماد نو به نقل از برنامه مکث

فرحانی در پایان بار دیگر درباره «مکث» گفت: در این اعتماد نو به نقل از برنامه‌ ی گفت‌وگو محور و مستندگونه، سعی کرده‌ایم با حال و هوای محرم اعتماد نو به نقل از برنامه را رنگین تر کنیم. ضبط اعتماد نو به نقل از برنامه در آیتم‌های استودیو روز گذشته به اتمام رسید. پخش این ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه تا پایان صفر ادامه دارد.

تهیه کننده «مکث» همچنین توضیح داد که یک آیتم محرمی در این اعتماد نو به نقل از برنامه پخش می‌شود که رسول نجفیان در آن خوانده است اما در این فصل از اعتماد نو به نقل از برنامه این هنرمند به عنوان مجری حضور ندارد.

ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه «مکث» هر روز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. این اعتماد نو به نقل از برنامه با اجرای هنرمندانی چون گیتی خامنه، گلاره عباسی، پیام دهکردی و … پخش می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا