کارهای فرهنگی ریشه‌دار در دین، موردنیاز جامعه امروزی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانعلی صالحی ظهر امروز طی  بازدید از اداره عقیدتی‌ سیاسی نیروی زمینی ارتش  منطقه لرستان با بیان اینکه تربیت کادر مؤمن در تراز انقلاب اسلامی یعنی تربیت انسان‌های دین دان، دین‌دار و دین بان، اظهارکرد: کارهای فرهنگی که ریشه در دین دارد، موردنیاز جامعه امروزی و وسیله‌ای برای تربیت انسان‌هاست.

وی کار فرهنگی را نیازمند مبلغ، مخاطب و محتوای کار دانست و افزود: تمامی کارکنان عقیدتی سیاسی باید هرکدام یک مبلغ دینی در یگان باشد و رمز موفقیت یک مبلغ شناسایی مخاطب است ازجمله روش‌ها و قالب‌هایی بوده که باید برای انجام کار فرهنگی به این اصول پایبند باشیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره و تأکید بر  اجرای اهداف و اعتماد نو به نقل از برنامه‌های اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در طول سال عنوان کرد: هر کدام از ما کارکنان عقیدتی سیاسی می‌بایست برای موفقیت در کار فرهنگی اصول دین‌داری، دین بان و دیدان را مورد توجه قرار دهیم.

وی بیان کرد: چنانچه بتوانیم علاوه بر شناخت دین (دین دان) به آن عمل (دین‌دار) و از آن محافظت کنیم (دین بان) می‌توانیم بگوییم که کادرسازی در تراز انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته شده است.

صالحی با بیان اینکه  با توجه به شرایط کرونایی جامعه نباید بگوییم کار فرهنگی تعطیل شده است، گفت: امروز وظیفه ما به‌نوعی سنگین‌تر شده است.

وی اضافه کرد: درصورتی‌که نتوانیم در فضای حقیقی کار فرهنگی را انجام بدهیم باید با قدرت چند برابر در فضای مجازی کارهای فرهنگی انجام گیرد که در همین راستا خوشبختانه با حمایت سلسله مراتب فرماندهان و مسئولین کارهای بسیار خوبی در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کارکنان و خانواده‌های آنان انجام شده است.

علت‌های گرایش نوجوانان به برقراری روابط نامشروع با جنس مخالف
هم اکنون بخوانید

در پایان این دیدار از کارکنان و نفرات ممتاز و فعال فرهنگی در منطقه لرستان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا