مایکل کوهن: ترامپ همان جرائمی را مرتکب شده که من به خاطرش به زندان افتاده‌ام

به گزارش ایسنا، به نقل از هیل، مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این کتاب تحت عنوان “بی‌وفا: داستان واقعی”، این وکیل شخصی سابق، رئیس جمهور دونالد ترامپ را به فساد و تقلب متهم کرده است.

کوهن در سال ۲۰۱۸ میلادی به خاطر نقض‌های مالی کمپین انتخاباتی گناهکار شناخته شد و به طور غیرمنتظره‌ای به انتقاد از ترامپ در بحبوحه روند استیضاح علیه وی پرداخت، در مقابل کنگره شهادت داد و ترامپ را به دستور دادن به وی برای پرداخت پول به دو زنی که ادعا می‌کردند با ترامپ روابط نامشروع داشته‌اند، متهم کرد.

براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس که نسخه‌ای از خلاصه این کتاب را دریافت کرده، کوهن به خودش به عنوان “شاهد اصلی” یک توطئه حق السکوت اشاره می‌کند که وقتی دوره ریاست جمهوری ترامپ به پایان برسد و از کاخ سفید خارج شود می‌تواند منجر به اتهاماتی علیه وی شود.

کوهن می‌نویسد: ترامپ گفت “هرگز برای چنین مسائلی پول پرداخت نمی‌کنم اما بسیاری از دوستان به من توصیه کردند که به این زنان پول دهم. اگر این مساله افشا شود نمی‌دانم طرفدارانم چطور واکنش نشان می‌دهند. اما شرط می‌بندم که از نظر آنها رابطه داشتن من با یک بازیگر فیلم‌های پورنوگرافی بسیار باحال و امری عادی است”.  

کوهن گفت: ترامپ یک “رئیس جرائم سازمان‌یافته” و “استاد تحریف کردن” است که زمانی او را تحسین می‌کردم. من حتی تا به امروز به ترامپ اهمیت می‌دهم و برای او علاقه و ارزش بسیاری قائل بودم و هستم.

پیش از آنکه کوهن به منتقد ترامپ تبدیل شود، به خاطر تهدید رسانه‌ها، پایگاه خبریان و دیگر افراد با پرونده‌های قضایی به خاطر انتشار هرگونه اطلاعات مضر و آسیب رسانی درباره ترامپ معروف بود.

اشاره علنی ترامپ در توییتر به نام افشاگر پرونده جنجالی اوکراین
هم اکنون بخوانید

کوهن گفت: اعتراف می‌کنم که هرگز حقیقتا درک نکردم که چرا تا این حد ترامپ را تحسین می‌کنم و به او علاقه دارم. هنوز هم به یک جواب کامل در این خصوص نرسیده‌ام.

براساس گزارشات، کوهن در این کتاب می‌نویسد، پس از آنکه ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی سال ۲۰۱۵ میلادی افرادی را که از مرز آمریکا-مکزیک عبور می‌کنند به عنوان متجاوز و آدم‌کش خطاب می‌کند، فرزندان او از کوهن می‌خواهند تا پدرشان را که آن زمان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی بود متقاعد کند تا از این رقابت کناره‌گیری کند چرا که به نظر آنها لفاظی‌های پدرشان این کمپین را نابود می‌کرد.

ترامپ ظاهرا این نگرانی‌ها را رد کرده و مدعی می‌شود که هرگز به رای شهروندان آمریکایی-اسپانیایی نیازی ندارد.

به گفته کوهن، ترامپ گفت: شهروندان آمریایی-اسپانیایی همانند سیاه پوستان آنقدر احمق هستند که به من رای نمی‌دهند. آنها مردم من نیستند.

کوهن همچنین ترامپ را به بدرفتاری جنسی و گفتن عبارات شنیع متهم کرد. ظاهرا ترامپ به کوهن گفته که اگر بخواهد می‌تواند با تمامی شرکت‌کنندگان اعتماد نو به نقل از برنامه “دختر شایسته جهان” رابطه نامشروع برقرار کند!

این کتاب خاطرات کوهن قرار است روز سه‌شنبه منتشر شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا