سرپرست جدید معاونت منابع انسانی دادگستری تهران معرفی شد


سرپرست جدید معاونت منابع انسانی دادگستری تهران معرفی شد

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران با حضور رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران معرفی شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران، با حضور اسماعیل حسن زاده رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران، یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و غلامرضا جواهری، سرپرست دادگاه‌های کیفری یک تهران در محل ساختمان مدیریت آموزش برگزار شد.

معاون قضایی و رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران در این مراسم با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان گفت: خدای متعال را سپاسگزاریم که نعمت، محبت و عشق به حضرت امام حسین (ع) را به ما شیعیان و محبان ائمه اطهار (ع) عطا فرمود.

حسن زاده افزود: جهان را با دو عامل عدالت و محبت می‌توان اداره کرد و همواره محبت به خاطر منفعتی ایجاد می‌شود که به طرف مقابل می‌رسد؛ اما این محبت بر مبنای لذت زیاد ارزشی ندارد؛ بلکه محبت بر مبنای فضلیت است که ارزشمند و گران بهاست.

وی خاطر نشان کرد: سید الشهدا (ع) قبل از اینکه به مبارزه با دشمن بیرونی بپردازد، در ابتدا در درون خویش به جهاد نفس پرداخت و بعد از آن به مبارزه با دشمن بیرونی مبادرت ورزید و عشق و محبتی که ما به حضرت امام حسین (ع) داریم به خاطر فضائل ایشان است.

در ادامه حسن زاده، معاونت منابع انسانی را کلید محرک هر سازمانی برشمرد و از تلاش‌های ارزنده و زحمات و ویژگی‌های بارز اخلاقی احسان مظفری از جمله خضوع و خشوع نسبت به همکاران قدردانی کرد.

مردم به یک گوش شنوا احتیاج دارند
هم اکنون بخوانید

در پایان این مراسم محمدرضا حق گو به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران معرفی و حکم انتصاب وی در این جلسه تقدیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا