بیگی نژاد: کشورهای اسلامی باید از امارات بخواهند تا از راهی که رفته بازگردد

هادی بیگی نژاد در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و محکوم کردن عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، بیان کرد: از چندین سال قبل شاهد سرمایه گذاری های اقتصادی صهیونیست ها در امارات بودیم و این امر باعث شده تا از لحاظ فکری امارات به تفکر صهیونیستی نزدیک تر شود.

وی در ادامه اظهار کرد: صهیونیست ها از چندین سال پیش این حرکت را آغاز کردند تا در امارات نزدیک ترین پایگاه خود را به ایران تشکیل دهند. آن ها به دنبال موقعیتی این چنینی بودند تا به ایران نزدیک شوند. و از امارات کار خود را شروع کرده و در تلاش هستند تا سایر کشورهای دیگر را نیز مجاب کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: این تکاپو نشان می دهد که آن ها برای منطقه نقشه ای کشیده اند و هر کشوری که دستش را در دست آنان بگذارد قطعا آسیب خواهد دید. امارات این راه را با آگاهی انتخاب کرده است و تنها زمانی از آن باز می گردد که اقتصاد آن تزلزل یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: سازمان کشورهای اسلامی باید فعال شده و از امارات بخواهد تا از راهی که رفته، بازگردد. تحریم و تقلیل روابط با امارات دو راهکاری است که می توان بر امارات فشار آورد تا از این مسیر بازگردد.

انتهای پیام

پیکر آیتالله علوی گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا