قاسمی پور: هر فردی باید به مسئولیت اجتماعی خود در مقابله با کرونا عمل کند

شیوا قاسمی پور در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که هر کدام از ما به عنوان شهروند چه مسئولیتی برای کنترل کرونا داریم و چه اقداماتی می شود انجام داد که فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی را افزایش دهیم؟ گفت: در شرایط کنونی برای مقابله با کرونا همه مسئول هستند و همه افراد باید در جایگاه خود با نگاه مسئولانه به ایفای نقش خود اهتمام بورزند.

وی افزود: بزرگان ما نیز در این امر پیشگام بودند چرا که مقام معظم رهبری حتی در جلسه ویدئو کنفرانسی خود با مجلس به صورت نمادین از ماسک استفاده کردند، مسئولین و اقشار مختلف مردم نیز در امر رعایت پروتکل ها نقش مسئولانه مهمی دارند در نگاه کلی تر این نگاه مسئولانه نه تنها در موضوع مبارزه با کرونا بلکه در تمامی حوزه باید مورد توجه باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس تصریح کرد: اگر همه ما با نگاه مسئولانه در حوزه های مختلف به وظایف خود به خوبی عمل کنیم طبیعتا نتیجه بهتری را در آن عرصه کسب خواهیم کرد، نباید منتظر آن باشیم که آیا دیگران به پروتکل ها توجه می کنند یا خیر، بلکه هر شخص خود باید در این امر گام بردارد و برای این موضوع منتظر دیگری نباشد، مهم این است همه با هم دست به دست یکدیگر بدهیم و هر فردی وظیفه خود را در رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی انجام دهد.

قاسمی پور با بیان این مهم که مسئولین نیز در این امر نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد: چرا که اگر مسئولین خود به رعایت پروتکل ها توجه کنند موجب فرهنگ سازی خواهند شد و در نتیجه مردم نیز  به رعایت پروتکل ها گرایش پیدا می کنند، اگر مردم شاهد باشند دیگران به این امر اهتمام می ورزند در نتیجه رعایت نکات بهداشتی را وظیفه خود می دانند.

جلسه کمیسیون اقتصادکلان، بازرگانی و اداری در مجمع تشخیص مصلحت تشکیل شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا