امروز وظیفه همه مسئولان کار و تلاش شبانه‌روزی است


امروز وظیفه همه مسئولان کار و تلاش شبانه‌روزی است

فرماندار شهرستان البرز گفت: امروز وظیفه همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی، کار و تلاش شبانه‌روزی جهت رفاه و آسایش شهروندان باید باشد و از این فرصت به دست آمده باید کاری کنیم تا علاوه بر کسب رضایت مردم از کارهای صورت گرفته، شاهد آبادانی و توسعه مناطق محل خدمت خود نیز باشیم.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا در قزوین، محمد نصیری روز دوشنبه و در سومین روز از هفته دولت ضمن اعلام آغاز عملیات آسفالت راه روستایی ورس-قزقلعه، تاکید کرد: اولویت ارایه خدمات دولت در حوزه‌های مختلف مناطق محروم و روستایی بوده و خوشبختانه در سطح شهرستان البرز نیز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

فرماندار البرز اضافه کرد: دولت امروز با وجود تمامی مسایل و مشکلات اقتصادی و مالی، کار خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف، از جمله راهسازی را متوقف نساخته و همچنان پروژه‌های مناطق یاد شده را در راس اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود قرار داده است. 

وی، اجرای عملیات آسفالت راه روستایی ورس-قزقلعه را یکی از مطالبات جدی مردم منطقه و همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برشمرد و یادآور شد: با اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی‌های به عمل آمده و تخصیص اعتبارات لازم این پروژه در کمیته اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی شهرستان، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح هستیم.

فرماندار البرز با قدردانی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به دلیل پیگیری های لازم و اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه علاوه بر زیرسازی های لازم برای اجرای طرح، با روکش یک لایه اضافی، کار اساسی در این مسیر به انجام خواهد رسید.

۶۷۵ کیلوگرم البسه مستعمل خارجی در زاهدان کشف شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =

دکمه بازگشت به بالا