احداث بوستان مدافعان سلامت در جنوب غرب پایتخت

به گزارش ایسنا، در جریان این مراسم که سید محمد فیاض شهردار منطقه۱۸ ، سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی  درمانی تهران و تعدادی از اعضای کادر درمان بیمارستان غیاثی نیز حضور داشتند ، کلنگ آغاز عملیات احداث این مرکز تفرجگاهی  ۲ / ۲ هکتاری به زمین زده شد.

با تکمیل و بهره برداری از این بوستان ۲۲ هزار متر مربعی واقع در محله امام خمینی ( ره) ، سرانه فضای سبز این بخش از پایتخت از ۶ . ۱۷ متر مربع در حال حاضر به ازای هر شهروند به ۱۸ متر مربع افزایش خواهد یافت.

حضور در مرکز کار آفرینی و گپ و گفتگو با بانوان قالی باف ، بازدید از پروژه های شاخص در حال احداث نظیر بزرگراه ۴۵ متری بهار ، مجموعه فرهنگی و آموزشی شهربانو و همچنین بیمارستان تخصصی کودکان حکیم از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه های رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در این منطقه بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، بوستان  ۲/۲ هکتاری مدافعین سلامت پس از بوستانهای الزهرا (س) ، شهدای صادقیه ، شهدای مدافع حرم ، شهدای گلدسته ، هرمز و کارمند که در اختیار شهروندان قرار گرفته و دو بوستان شهدای ناجا و نسترن در دست احداث ، بعنوان نهمین مرکز تفرجگاهی در زمان مدیریت شهری جدید منطقه به شمار می رود.

انتهای پیام

آتش‌سوزی انبار کالا در یک مرکز درمانی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا