۴۶۱ پرونده تخلف کرونایی در قم تشکیل شد


۴۶۱ پرونده تخلف کرونایی در قم تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: از ابتدای شیوع کرونا در قم تعداد ۴۶۱ فقره پرونده تخلف در رابطه با این بیماری تشکیل شده‌است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، مهدی ریاضی روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم اظهار داشت: از این تعداد ۴۲۵ مورد منجر به صدور حکم در محاکم قضایی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال شده است.

وی  الزام به عرضه کالا، ضبط کالا و محدودیت کالا را از جمله مجازات ها و جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان این تعداد پرونده عنوان کرد و گفت: در این مدت همچنین ۷۲۰ مورد گشت و سه هزار و ۸۷۱ مورد بازرسی از مطب ها، درمانگاه ها و داروخانه های استان نیز انجام و ۴۶۱ مورد تخلف کشف شد.

وی با اشاره به ۲ هزار و ۱۱۰ مورد تذکر داده شده افزود: ۱۳۰۰ واحد نیز پروتکل ها را رعایت و تخلفی نداشتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم تعداد پرونده های تشکیل را ۴۶۰ فقره دانست و گفت: در جریان این بازدیدها مقادیر زیادی الکل، مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش بهداشتی که احتکار شده بود، کشف شد.

وی افزود: گشت های مشترکی را نیز با صمت، اتاق اصناف، فرمانداری و دادستانی داشتیم که ۱۰۰ واحد متخلف پلمپ شد.

ریاضی همچنین گرانی فروشی، کم فروشی و احتکار را از جمله مهمترین تخلف های صنفی قم دانست و گفت: در دوران کرونا برای جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری پرونده های تخلف در اسرع وقت و بدون هیچ محدودیتی بررسی شد.

از ابتدا به دین سیاسی شما کافر بودم/ چرا چند هفته بر صورت هم پنجه کشیدید و بعد وحدت کردید؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا