دستور به دستگاه های شهریار برای رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور

نورالله طاهری در گفت و گو با ایسنا، درباره برگزاری کنکور در سطح شهرستان شهریار و شیوه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: شهرستان شهریار هر سال جمعیتی بالغ بر ۱۰هزار نفر شرکت کننده در کنکور دارد و امسال نیز این جمعیت به حدود یازده هزار نفر رسیده است که در مقایسه  با دیگر نقاط کشور عدد قابل توجهی است در حقیقت این رقم با جمعیت کنکوری های چند استان کشور برابری کرده است.

وی افزود: جمعیتی که در کنکور سراسری شهرستان شهریار با یکدیگر رقابت می کنند از برخی استان های کشور بیشتر است و این یک ظرفیت برای شهرستان محسوب می شود که البته باید به درستی مدیریت و مورد بهره برداری قرار گیرد. لازم است نگاه مجموعه های مدیریتی فرا دستی به شهرستان شهریار نیز بر اساس ظرفیت های موجود در این شهرستان تغییر کند و بر اساس ظرفیت های موجود برای این شهرستان در بعد ملی تصمیم گیری شود.

وی در تشریح نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برای برگزاری کنکور امسال ادامه داد: دستورات لازم در خصوص نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور  به دستگاه های مرتبط در شهرستان ابلاغ شده است و در حال حاضر همه واحد هایی که دخیل در برگزاری کنکور هستند در آمادگی کامل قرار دارند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی این رقابت به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: شرایط به نوعی فراهم شده که از هر حیث تمام نیاز ها پیش بینی شده است و امیدواریم که با رعایت نکات بهداشتی کنکور به بهترین نحو و در سلامت کامل شرکت کنندگان در شهرستان شهریار برگزار شود.

استمرار دورکاری کارمندان تا چهارشنبه/تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در استان تهران
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا