ضرورت حمایت از ترانه‌های خوب

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدمحمد طباطبائی حسینی در ادامه طرح «ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر» به دیدار محمد علی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت رفت.

طباطبائی در این دیدار گفت: وقتی از ترانه خوب حرف می‌زنیم یاد ترانه‌هایی می‌افتیم که خیلی‌ از آن‌ها به نام محمدعلی بهمنی ثبت شده است. متاسفانه وضعیت ترانه در روزگار ما چندان مناسب و از نظر کیفی قابل قبول نیست و کمتر ترانه‌ای را می‌شنویم که از نظر معنایی به جان بنشیند.

او سپس گفت: چند سالی است که در تک‌قطعه‌ها یا آلبوم‌ها کمتر از ترانه‌سرایان پیشکسوت و شاخص اثری می‌شنویم و این خبر خوبی نیست. در این زمینه موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام آمادگی می‌کند تا از فعالیت ترانه‌سرایان پیشکسوت حمایت کند. ما از تولید شعر و ترانه توسط پیشکسوتان برای استفاده در آثار موسیقایی حمایت می‎کنیم و در این زمینه موسسه هنرمندان پیشکسوت آماده همکاری است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این دیدار همچنین با اشاره به تعدادی از ترانه‌های محمدعلی بهمنی، آن‌ها را در ذهن و خاطره مردم جاودان خواند و گفت: شما از هر نسلی که سراغ بگیرید به احتمال زیاد ترانه‌های آقای بهمنی و دیگر ترانه‌سرایان پیشکسوت را شنیده‌اند و در ذهن دارند و این نشانه قوت ترانه‌هایی است که توسط شاعران پیشکسوت سروده شده است.

همچنین در این دیدار محمدعلی بهمنی – شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت – بر ضرورت حمایت از ترانه‌های خوب تاکید کرد.

در این دیدار علیرضا بهرامی – شاعر و دبیر جشنواره ملی شعر دانشجویی – و پدرام نظری – مدیر روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت – نیز حضور داشتند.

«خائن‌کشی» دو نسخه دارد/ مهران مدیری: مقابل مسعود کیمیایی نمی‌توان بد بازی کرد
هم اکنون بخوانید

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به صورت مستمر در قالب طرح ساعت سعد به دیدار هنرمندان پیشکسوت می‌رود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا