پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حریم آسمان کشور است/ در دفاع از کشور و انقلاب کوچکترین تعللی نمی‌کنیم


پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حریم آسمان کشور است/ در دفاع از کشور و انقلاب کوچکترین تعللی نمی‌کنیم

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال در بازدید از تیپ مستقل و راهبردی امام علی(ع) گفت: کارکنان نیروی پدافند هوایی پیرو مکتب عاشورایی اند و بیعت آنان با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب یک بیعت عقیدتی و ناگسستنی است که زیر پرچم فرماندهی معظم کل قوا ادامه دارد و با تقدیم جان های عزیز به اثبات رسیده است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد در بازدید خود از تیپ مستقل و راهبردی پدافند هوایی امام علی(ع) در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان با ابراز خرسندی از مستقل شدن این یگان گفت: با استقلال این سامانه راهبردی و پیوستن به سایر سامانه‌های پدافندی، چرخه دفاع هوایی کشور تکمیل شده و بازوی بسیار قدرتمندی در برابر تجاوز دشمنانی که چشم به این آب خاک دارند به وجود آمده که خواب را از چشمان آنها ربوده است.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که پدافند هوایی در دفاع از کشور و انقلاب کوچکترین تعللی از خود نشان نداده و با  تمام قدرت با آنها مقابله می کند. آنها باید بدانند کارکنان پدافند که خط مقدم دفاع از حریم آسمان کشورند، تربیت شده مکتب عاشورا هستند و با بهره گیری از این مکتب و الگو قرار دادن سید الشهداء و  شهدای کربلا، از هیچ ابرقدرتی واهمه نداشته و به چیزی به غیر از شهادت فکر نمی‌کنند.

سه کشور اروپایی و آمریکا از به خواب زدن تعمدی خود دست بردارند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا