حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

به گزارش ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد و ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته با هدف معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه تولید،‌ بازرگانی و خدمات مربوط به این حوزه از اول تا چهارم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‎کند؛ بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه‌های مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف ۲۰ میلیون تومان در سال از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir  ثبت‌نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد مثبت، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

ایران به تقویت و تحکیم روابط اقتصادی با کشورهای مختلف دنیا اهمیت می‌دهد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا