پیام تبریک رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز برای روز خبرنگار

به گزارش ایسنا، پیام تبریک جلیل مالکی به این شرح است:

مفتخرم که هفدهم مردادماه روز پایگاه خبری را به پایگاه خبریان عزیز شادباش عرض کنم.
پویایی و پاکی جامعه و توسعۀ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی میهن عزیزمان نتیجۀ کوشش،‌ درایت و کفایت پایگاه خبریانی است که خیر عمومی و منافع همگانی را بر خویشتن ترجیح می‌دهند و از سنگر رسانه مدافع حقوق شهروندان در عرصه‌های مختلف هستند. در عصر ارتباطات و دوران سیطرۀ اطلاعات بر اداره امور، نهادینه ‌شدن حاکمیت مطلوب در فقدان گردش آزاد و سالم اخبار و اطلاعات ممکن نخواهد بود. جامعۀ سالم و پرنشاط ایران با حمایت از حرفۀ پایگاه خبریی به نبوغ و بلوغ رسیده و با تضمین امنیت این حرفۀ شفافیت‌ساز، فسادستیز و آزادی‌گرا است که به نظارت همگان بر اعمال حاکمیت دست خواهد یافت. پایگاه خبریان در بزنگاه‌های نقض حقوق شهروندان پا به میدان گردش آزاد اطلاعات می‌نهند و بذر آگاهی را در ضمیر مردم و مدیران جامعه می‌کارند.
کنشگری این آزادمردان و شیرزنان است که نقض حقوق زیست‌محیطی یا مفسدۀ اداری یا کژراهه‌های دیگر را بر ملا می‌کنند و یا آگاهی مردم را از حقوق و تکالیف خود افزون می‌کنند و موجبات تقویت حکومت قانون را فراهم می‌سازند. آن‌ها هستند که تخصص و مهارت خود را برای استیفای حق مردم بر دانستن و دخالت در تعیین سرنوشت کشور بذل کرده و سهمی ارزنده برای ساختن ایران سزاوار و آیندۀ پر امید ادا می‌کنند. آنچه پایگاه خبری را در این عرصه، بزرگ و عزیز ساخت آزادگی، فداکاری و مردم‌دوستی است که قلمش را پر عزت و نامش را دل‌نشین و ارزشمند ساخته است .
لذا فرصت را مغتنم شمرده و به نمایندگی از جامعۀ دل‌سوز وکالت، مراتب تبریک خود را به پایگاه خبریان آزادۀ میهن ابراز داشته و آرزوی توفیق در راه اجرای این رسالت بزرگ را دارم.

دیوان محاسبات حدود ۱۳ هزار میلیارد از تخلفات احمدی‌نژاد را مسترد کرد
هم اکنون بخوانید

جلیل مالکی
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا